ღ♥*•سرزمین آرزوها•.ღ*•

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده...

ღ♥*•سرزمین آرزوها•.ღ*•

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده...

دو تا پسر

سلام دوستای گلم.امروز میخواستم یه سوالی عجیب و  غریب ازتون بپرسم وشما هم از اون جوابهای خوشکل واسه ی ما بذارید در ضمن اگه میتونیت به بقیه هم بگین بیان و نظر بدن ببینیم تهش چی از آب در میاد: 

چه مشکلاتی جلوی پای دو پسر برای با هم زندگی کردن زیر یک سقف وجود داره ؟ 

یعنی دو تا پسر توی یه خونه با هم زندگی کنن دور از خونه ی پدریشون.

به خانواده ها چطور میشه این مسئله رو  عنوان کرد و عکس العمل اونها چی میتونه باشه ؟

آیا بعد از جدا شدن از خانواده مشکلاتی ممکنه پیش بیاد و اگه آره چی مثلا ٌ؟ 

  

و اگه سوال ونظری دارید به ما بگید ممنون.......

نظرات 55 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 http://aceboy.blogfa.com/

سلام مرسی اومدی

چه سوال سختی !!!!!

تستیش کن جواب بدیم !

سلام
ممنون
بزا بقیه جواب بدن ببینیم چی میشه....

احسان دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 http://aceboy.blogfa.com/

مسلما اگه به خانواده ات بگی به قتل میرسی !!!!!!

شوخی بود نمیدونم والاچی بگم !!!

از اون سوالهابود !!!

از کدوم سوالا بود؟؟؟
سوال باید عجیب غریب باشه نو باشه

احسان دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 http://aceboy.blogfa.com/

بلاخره هر زندگی ای سختی های خودشو داره نمیدونم چه مشکلی

میتونه پیش بیاد ! بایدازکسی که تجربه کرده بپرسی من دراین رابطه

اطلاعاتی ندارم که بخوام به این سوال جواب بدم !

موف باشی .

ممنون که به ما سر زدی ونظر دادی
امیدوارم جوابای سایر دوستان به اطلاعات شما اضافه کنه....

ارسلان دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:03 http://11arsi.blogfa.com

سلام اریا جان به نظر من هیچ غیر ممکنی وجود نداره
ولی مساله اینجاست که هیچ وقت (این رو از سر تجربه چند ساله میگم) یا خیلی خیلی محدود پیش میاد که طرف مقابل تو که خیلی هم زیباست و ملکه ذهن تو شده نسبت به تو هم این حس رو داشته باشه اکثرا بخاطر اون بهایی یا حمایتی که از طرف تو وجود داره جذب تو میشن
تو ذهن تو بهترین روزای زندگیت سپری میشه اما تو ذهن اون یه حالت ایده آل برای خوشگذرونی و عشق بازی که اونم اگه طرف مقابل پایه باشه وجود خواهد داشت همین
در ضمن تو چطور میخوای به اونیکه دوسش داری بفهمونی که حتا از پدر و مادر اون بیشتر دوسش داری فکر میکنی قبول کنه یا کنن که دور از خانواده زندگی کنن چه والدین چه اون پسر
به حر حال هیچ محالی وجود نداره ولی .....
انجا که عشق فرمان میدهد محال سر تسلیم فرو می آورد (دکتر علی شریعتی)
بنظرم تو ایران غیر ممکن خواهد بود
موفق باشی فکر قشنگی داری اما ....
فعلا

سلام ارسلان جان
منظور من دو تا پسری هست که واقعا هر دوشون از ته دل عاشق هم هستن ومیخوان با هم باشن تنها باشن درد دل کنن و از این جور حرفا نه کارای بد و خلاف شرع
اینکه بخوام بهش بفهمونم که از خونوادش هم بیشتر دوسش دارم فکر نکنم سخت باشه
والا این فقط یه سواله منم میخوام نظرای قشنگتون رو در این باره بدونم
همین
مرسی که سر زدی
بای

شهرام دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:27 http://OTAQAK.BLOGFA.COM

سلام
به نظر من زندگی دوپسرزیر یه سقف باعث ایجاد روابط جنسی هم میشه
ازنظردینی شیطان رو نباید فراموش کرد
شیطان قدرتی میتونه باشه فراتر ازقدرت عشق که تودل دو طرف بندازه که به هم...........کنند....
توخونواده ها هم نباید فراموش کرد که امکانش میتونه نزدیک به صفردرصد باشه که پسری پسردیگه ای رو ازمادرش بیشتردوست داشته باشه
فرزند هم خون پدرومادرشه
جزئی از اوناست
پاره تن پدرومادره
چیزی که میون دونفر غریبه وجود نداره یاهمون دونفرکه بعدا عاشق هم میشن
چون گفتی خانواده پس این مسله به پسران باسن کم مربوط میشه نه اونایی که جوونن وازخونواده توخیلی ازمسائل مستقل هستن
پس اصلا دونفر باسن کم توانایی زندگی تنها رو ندارن وبه خاطر وابستگی شدید به خانواده علی رغم عشقی که به هم دارن عشقی که به پدرومادرشون هست قطعا بیشتر هست ودرثانی اگر پدرومادرشون رو هم دوست ناشته باشن یا کمتردوست داشته باشن باز هم توانایی زندگی رو مستقل رو نخواهند داشت تاقبل کسی بوده کارای اونا رو انجام بده ولی بازندگی مستقل نخواهد بودونیازهاشون برآورده نمیشه وحتی نیاز عاطفی همدیگه رو هم نمیتونن ارضا کنن چون هیچ محبتی به محبت مادروپدرنمیرسه....
امیدوارم سرتو درد نیاودره باشم
یاخق

سلام
ممنون که سر زدی و نظر دادی
اما اینو هم بگم فرض بر این نیست که حالا دو پسر کلا از خونواده هاشون دور بشن.نه گهگاهی هم برن خونه ی پدریشون اما بیشتر کنار هم و ز یر یه سقف باشن تا با هم درد دل کنن سنگ صبور هم باشنن و از این حرفای عشقولانه...
شاید دو پسر که حرف دل هم رو میفهمن و همدیگه رو دوست دارن بتونن با این عشقشون خیلی مشکلاتو حل کنن.
بازم ممنون...

ارتین دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:44 http://alt-f4.blogfa.com

سلام اپ خوبی بود ولی سوالت مممممممممم م چیبگم
نمیدونم
یعنی جواب من اینه گه تونستی به خون
ـ------------------------------------------------------------!!!!
همون
گرفتی !!!؟؟

سلام
هرچی دوست داری بگو
اینم جواب من بهت اگه میتونی بخون
-----------------------------------------------------------!!!!!
تونستی؟؟؟
اگه تو گرفتی من هم گرفتم....
ممنون که سر زدی داداشی

ژوپیتر دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:11

مگه دانشگاه نبودی خوابگاه و این حرفا
هیچ مشکلی نیست

من که هنوز جایی نگفتم تو از کجا میدونی؟؟؟؟؟
جوابت هم خیلی پرمفهوم بود
واقعا ممنون

پرهام و مهران دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:28 http://nojavanan.blogsky.com

سلام.این که اصلا نمیشه.چون پدر و مادرا اجازه نمیدن.اگر هم بخوان با هم زندگی کنن پول برای زندگیشون از کجا بیارن؟ بعدش هم حرف مردمه که حتما هزار جور حرف درمیارن.حالا خیلی چیزی بنظرمو نرسید اگه شد باز هم میایم .موفق باشی.ما هم امشب آپ میکنیم.

سلام
خواستن توانستن است و از اینجور حرفا
پولش هم از یه جایی میاد از تو جیب بابایا از تو کیف مامان
به قول یکی که میگفت در دروازه رو میشه بست اما دهن مردم رو نمیشه بزا هرچی دوست دارن بگن تا.....
ممنون که سر زدید و نظر دادید
در اولین فرصت من هم بهتون سر میزنم

پرهام و مهران دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:29 http://nojavanan.blogsky.com

راستی این قوم لوط چیه گذاشتینش اینجا. زشته اصلا.

با حاله
مخصوصا اسمش

خمار السلطنه سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:27

یه روز غضنفر از یک نفر میپرسه: ساعت چنده؟ طرف میگه:سه و نیم. غضنفر میگه: دارم دیوونه میشم از صبح تا حالا هر کس یه چیزی میگه



به غضنفر می گن چرا گوشِت قرمزه؟ میگه: چش خورده.می گن آخه کی تو رو چش می زنه؟ میگه: اون چش نه، چش شلوار



یکی می گه من حافظ کل قرآن هستم. غضنفر میگه: از این قرآن کوچیکا یا اون بزرگا؟



غضنفر با ماشین قراضش میزنه به ماکسیمای نو.با هزار زحمت رضایت می گیره ، چها راه بعدی دوباره می زنه به همون ماکسیما، سرشو میاره بیرون میگه برو برو منم



به غضنفر میگن اذون بگو. میگه: چی بگم همه چی از یک نگاه شروع شد



غضنفر از دخرته میپرسه اسمت چیه؟ دختره میگه: فانوس اما شعله صدام می کنن. می گه منم کتابعلی ام ولی نهج البلاغه صدام می کنن



از غضنفر میپرسن آرزوت چیه؟ میگه: دکتر بشم برم اتاق عمل بعد بیام بیرون بگم متاسفم



به غضنفر می گن تا حالا گول خوردی؟می گهک آدم که گول نمی خوره، گول آدم رو می خوره



غضنفر میره جهنم دمپایشو پرت میکنه توی بهشت به خدا می گه برم بیارم؟

واقعا که خماریا
جواب سوال رو میدادی چیه این مضخرفات
شوخی کردم...ممنون که سر زدی و ممنون از این جک های باحالت

مصطفی سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:35

سلام دوست عزیز
سوال جالبی بود
نمیدونم چند سالت هست؟ اگه میدونستم بهتر پاسخ میدادم ولی کلی میگم.
ولی اگر کمی فکر کنی خداوند در انسانها پستیها و بلندیهایی گذاشته و در هر فرد و جنسیتی فرق داره . انسان نیاز داره تا با کنارهم بودن این پستیها وبلندیها مانند پازل در کنار هم باشن تا بتونن یک هدف مشترک و کاملی رو به سرانجام برسونن.
در مرد و زن هر کدام یک خصوصیات خاصی دارن که هیچگاه نمیتونی در یک فرد مشابه مثل همین دو پسر پیدا کنی و مطمئا باش که اون دو نمیتونن مدت زیادی با هم باشن ....
مثلا یکی از مهمترین اونها قریضه شهوانی انسانهاست . هرطوری باشه باید از این استفاده کنی و اونهم دستور عملی داره شما نمیتونی با جنس موافقت این کارو بکنی و یا خود ارضایی کنی چون همین کارها با عث تنفر از هم میشه . ....
در جنس مخالف عشق شدید است ولی نمیتونی در یک مرد به اون صورت پیدا کنی .....
مرد در اصطلاح درون گرا هست و زن نیز سطحی نگر هست یعنی مرد مانند اسکلت یک بدن و زندگی میمونه و زن نیز به مانند پوست اون هست اگز زن نباشه مرد معنی نداره و اگر هم مرد نباشه پوست به تنهایی معنی نداره .....
الان هم که میبینی شما میتونی راحت ارتباط برقرار کنی و مشکلی نمیبینی از این هست که خانواده بعضی از این تامین ها رو برات انجام میدن بطور ناخواسته و درک ناره . بنظرم اگر شما همانطور که دوستمون اشاره کرد اگر در یک خوابگاه باشی یا یک اردو بری و یا یک مسافرت با همون دوست جون جونیت بری البته طولانی مثلا یک ماه ببین چه اتفاقی میفته میدونم که از علاقه ها قطعا کم خواهد شد چون نمیتونید نیازهای هم دیگه رو برطرف کنید. من مسافرت های طولانی در حد 45روز با دوستان دشتم و برام اونها هم مورد علاقه بودن ولی مشکلاتی پیش میاد.....
و در اخر میتونم به ایه قران اشاره کنم با این مظمون که خدا میفرماید :
« برای شما همه چیز را دو جفت افریدیم تا شما به راحتی از آن استفاده کنید » .....
اگر قبول داشته باشی خداوند بعنوان سازنده ما از ما بهتر خبر داره و دستور عمل داده و بنظرم این فکرت کمی شیطانی هست البته بطور ناخواسته در گیر شدی.میدونمم که در حد سوال بوده.
اونهایی که ..... کذاشتم جای توضیح بیشتر داره و لی جاش نیست.
ببخش که زیاد نوشتم .
میتونی با ایمیل هم بیشتر در ارتباط باشیم
موفق باشی

من ۱۸ ساله هستم اما خیلی ها میگن کوچیکتر به نظر میای!!!!!!!!!!!!
من منظورم این نبود که ازدواج رو کلا بی خیال....نه انسان بالاخره احتیاج به همسر رو یه روز حس میکنه و دوست داره از خودش بچه داشته باشه
اما منظور من نوجوونا بود اونا که عاشق همدیگه هستن و از ته دل همو دوست دارن
در ضمن با این حرفت هم موافق نیستم که میگی اگه مثلا با دوست چند ماهی توی خوابگاه یا اردو باشی و همینجور به دوستی ادامه بدی از علاقه کم میشه نه من چندین سال با دوستم که چند سال هم از خودم کوچیکتر بود تو یه مدرسه بودیم و هیچوقت هم علاقمون بهم کم نشد شاید بعضیا اینجور باشن اما من کسی رو انتخاب میکنم که واقعا دوسش داشته باشم و اونم منو دوست داشته باشه یا خودم کاری میکنم که دوستم داشته باشه
امیدوارم...
ممنون که سر زدی و نظر دادی

نشگون سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 http://iloveboys.blogsky.com/

سلام
دوپسر اگر عاشق همدیگه باشن نیازی به یک سقف ندارن
مگه اینکه برای روابط نامشروع این دوستی بخواند که از اول تا آخرش مشکل

سلام
نه منظور من تنهایی وبا هم بودن و درددل کردن و با هم مشکلات رو حل کردن بود اینکه کنار هم باشن و با عشقشون مشکلاتشون رو حل کنن
ممنون که سر زدی ونظر دادی

شاهین کوچولو سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:53 http://www.shahen22.blogfa.com

سلام ممنون که بهم خبر دادی
خب میشه زیر یه سقف دوتایی زندگی کرد اما اگه واجب باشه مثال خوابگاه من تا اینجا مشکلی نمیبینم اما همین جوری من یکی که مامانمو به دنیا نمیدم چه برسه که ازش دور باشم
بووووووووووووووووووووووووووووس ممنووووووووووووووون.

سلام شاهین جان
از تو هم ممنون که بهم سر زدی
داداشی این فقط یه سوال بود توی ذهنم که خیلی میخواستم جواب های شما و عکس العمل هاتون رو ببینم.مطمئنا من قصد چنین کاری ندارم.

اشکان سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:34 http://bigharar-boy.blogfa.com

سلام جیگــــــــــر

خوفی؟؟؟
وبت مبارک

لینک شدی...

به نظر من زندگی دو پسر با هم کامل نیست!
ولی خوب خیلی جای بحث داره بعدا میام میگم


سفری غریب داشتم

توی چشمای قشنگت،

سفری که بر نگشتم

غرق شدم توی نگاهت......

---->بدو بیا بی قراریهای پسرانه آپ شد
عکس پسران خوشگل سری ۵۶.....

فیلا بابای

سلام داداشی گلم
ممنون
تو هم لینک شدی...
اشکان جان این فقط یه سوال بود توی ذهنم که میخواستم جواب های قشنگ شما رو ببینم و بدونم اصلا آیا موافق هستید یا نه همین.
ممنون از این متن خیلی خیلی قشنگت


چشم حتما بهت سر میزنم
بای

امین سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:53 http://aminkoshkel.blogfa.com

سلام این چیزا طبیعیه
به خاطر گیرهای الکی که پدر و مادر به ادم میدن با خودت میگی بزنم برم تا قدرمو بدونن
میگی بزار با عشقم حال کنم خانه چه معنایی داره ؟
میزنم میرم
نه داداش این رو بدون هیچی از خانه و زندگی ادم بهتر نیست همه دوستا میزارن و میرن
من زندگیمو رو این جریانات گزاشتم دادش
با عشقت باشی خوبه ولی طوری نباشه که زندگیت از هم بپاشه
اگه این جریان رو به پدر و مادر بگی بستگی به شخصیتشون داره تا از جریان چه برداشتی بکنن
راستی اپیدم و لینک شدی داداش

سلام
این فقط یه سوال بود توی ذهنم که میخواستم جواب های قشنگ شما رو ببینم و بدونم اصلا آیا موافق هستید یا نه و آیا امکان داره یا نه همین....
ممنون که سر زدی....

مصطفی سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:36

سلام
تشکر پاسخ دادی
من اینی که گفتم در مسافرت روایت داریم به این مضمون :
اگر میخوای دوستت رو بشناسی در سفر میتونی بهتر وبیشتر بشناسی .
اونی هم که گفتی در مدرسه بله درست هست ولی اونجا فکر نکنم یک مدت زیاد در کنار همم بوده باشید یعنی نهایتا شما 5 یا دیگه 10 ساعت باهم هستین و کوتاه هست ولی اگر شما این مدت رو زیاد کنید میتونی تازه بیشتر اخلاقیات دوستت رو بشناسی .
یعنی در خوردنها ، سلایق ، خوابیدن ، کار کردن، برنامه های گروهی و...
اگر هم میبینی بعضی از دوستیهای که پسرها و دخترها دارن و انتهای اون به ازدواج میرسه و بعداز مدتی طلاق می انجامه همین هست که در زندگی به جهات و جنبه های دیگر میرسن و میبینن همدیگر رو نمیخوان و...
اینی هم که گفتم شاید علاقه کم بشه در همه نیست بستگی به اون دوست ها و روابط و ظوابطی که بین دوستان بسته شده و هدف مهم هست . و علایق و سلیقه هارو مشخص میکنه .
من پیشنهاد میدم شما با همون دوستت که بهترین هست یک اردو یا مسافرت برو بعد تازه میبینی که چقدر بیشتر همدیگر رو میشناسید این میتونه هم شناخته بیشتر خوبیها و استحکام دوستی باشه و هم میتونه شناخته بدی ها و دورشدن از هم باشه .
من اینو رو امتحان کردم و به هردو نتیجه رسیدم .یعنی با بعضی از دوستام بیشتر ادامه دادم و بعضی از اونهارو هم یا کم کردم ویا ترک کردم.
ومطمئا باش حرف معصومین درسته و خطایی در اون نیست .
موفق باشی

سلام
حالا هر آدمی ممکنه یه جور نظر و برداشت از هرچیز داشته باشه.... نظر شما یه چیزه نظر من هم یه چیز.من هم با نظرت مخالف نیستم
اما این فقط یه سوال بود توی ذهنم که میخواستم جواب های قشنگ شما رو ببینم و بدونم اصلا آیا موافق هستید یا نه همین.

خمار السلطنه چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:40

پانصد سال پیش چنین روزی ترک ها سنگ توالت را اختراع کردند !!‌ و صد سال بعد ایرانی ها با گذاشتن سوراخ ان را کامل کردند ..

********************
من یک بوس کوچولو هستم می تونم چند لحظه روی لپ شما استراحت کنم ؟؟؟؟؟
********************
جایزه تبرک در قزوین ... یک سال استفاده رایگان از حمید ...!!!!
********************
امروز روزه نگرفتم .... باید 60 نفر رو سیر بکنم ... 59 نفر رو کردم ... امشب کجایی جیگرم‌ ؟؟؟
********************
برای دیدن تو ثانیه ها رو میشمارم ...... قربانت عزرائیل

موبایل شما از طرف مخابرات بمدت ده دقیقه ویبره میباشد شما میتوانید موبایل خود را داخل ... خود گذاشته و از خدمات ما لذت ببرید.[ مخابرات قزوین]
********************
یارو میمیره فرشته ها بهش میگن تو 675.23 رکعت نماز نخوندی!!!! یارو میگه 675 قبول ولی اون 0.23 چیه؟!!!.............فرشته ها میگن تعداد نماز های خونده ضرب در سینوس زاویه انحراف از قبله!!!!!!!!!
********************
به ترکه می گن:چرا ماشینتو از پلاک شروع می کنی به شستن؟می گه:والا یه بار ار سقف شروع کردم به شستن رسیدم به پلاک دیدم ماشین خودم نیست
********************
به یکی میگن گوز چه شکلی ؟ میگه حلقه ای. میگن چرا ؟ میگه چون هر وقت زنم می گوزه می اندازه گردن من
********************
به غضنفر میگن : با لوستر جمله بساز د ‌میگه : من 3 تا دختر دارم یکی از یکی لوستر
********************
به یکی میگن: یک جمله بگو که توش سه تا دروغ باشه !!!

میگه: دانشگاه آزاد اسلامی
*********************
عشق گلی است که دو باغبان آن را می پرورانند
*********************
عشق آن است که همه خواسته ها را برای او آرزو کنی
*********************

خواب دیدم منو تو رفتیم جهنم تو رو انداختن تو وان عسل منو تو وان گوه تو به من خندیدی یک دفعه ندا امد وقت تمومه همدیگه رو بلیسید

یارو لنگ بوده با کشتی میره سفر...وقتی برمیگرده رفیقش میگه خب سفر خوش گذشت؟؟ میگه نه بابا همش استرس داشتم هی می گفتن لنگرو بندازین تو آب

تُو قلبمی ، تُو خونمی ، تُو تموم وجودمی ........ رفتم دکتر ، میگن انگل داری

یه چندتاش خیلی خیلی باحال بود
ممنون....

مزاحم کوچولو چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 http://mozahemkocholo.blogfa.com

سلام،
آریا جون ممنون که خبرم کردی
شرمنده از اینکه دیر اومدم

من نظرم در مورد سوال همون جواب آقا نشگون بود ..... اما وقتی جواب سوال ایشون رو خوندم نظرم فرق کرد

داداشی اینو قبول داری ؟ :

دوری و دوستی

تکرار ، مقوله دلزدگیست

من به همه جوابهای دوستان احترام گذاشته و قبول دارم

هر قدر هم که عاشق و وابسته هم باشی نمی تونی با همجنست سازگاری کنی
البته این نظر منه

منتظر جواب خودت هم هستم
دوست دارم بدونم چرا همچین سوالی رو باز گو کردی ؟
ممنون می شوم خودت هم جواب بدی

ممنون

بای

سلام داداشی
من هم شرمنده از اینکه نتونستم زود زود بیام دیر جوابتو دادم....
همون جوری که در نظرات بالا هم گفتم این فقط یه سوال بود توی ذهنم که میخواستم جواب های قشنگ شما رو ببینم و بدونم اصلا آیا موافق هستید یا نه همین.
اما به نظر خودم دو تا دوست صمیمی میتونن در کنار هم باشن اما نه واسه ی همیشه و همه وقت.میتونن در کنار هم سنگ صبور هم باشن تو مشکلات و سختی ها همدیگه رو کمک کنن و خیلی چیزای دیگه.
اما خودت هم بهتر میدونی اینجا ایرانه و هر کدام از مردمانش هم دارای اخلاقی خاص هستند...
ممنون که سر زدی و جواب سوال رو دادی ممنون...
بای

سعید چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 http://www.hiddenhacker.com/

سلام دوست من ....
من در این مورد تجربه داشتم و ۳ سال پیش این تصمیم رو داشنم ولی به پوچی رسیدم ....زیرا ::
مشکلاتی به وجود می یاد .....
۱- تو و من و خیلی از کسانی که عاشق پسر ها هستند این پسر هارو با بچه گیشون دوست دارند ....با سادگیشون ....زیبایشون ..... بی ریاییشون ......
اگه دوتا پسر باشن خیلی هم عاشق همدیگه باشند با گذشت زمان و بالا رفتن سن از هم فاصله می گیرند ....
با بالارفتن سن و ارضا نشدن غریضه جنسی خیییییلی فاصله ها به وجود می یاد و ای کاش این هوس هیچوقت نبود ....
اون موقع می تونستیم ادعا کنم که واقعا عاشق پسری هستیم یا نه !
ولی الان خیلی از آدم ها از جمله من گاهی اوقات عشق و هوس رو اشتباه می گیریم ....

سلام سعید جان
من هم با نظرت موافق هستم اما این که آرزو کردی کاش این هوس نبود رو اصلا و به هیچ وجه قبول ندارم.
این چیزی که در من وجود داره مطمئنا هوس نیست چون تجربه خودم که دوستای خوب و خوشگلی داشتم این رو نشون میده که در این مدتی که باهاشون بودم به هیچ چیز بدی دربارشون فکر نکردم و واقعا و از صمیم قلب دوسشون داشتم و دارم
من دوست دارم همیشه این حس در من وجود داشتته باشه همین...
سوال من هم فقط یه سوال بود توی ذهنم که میخواستم جواب های قشنگ شما رو ببینم و بدونم اصلا آیا موافق هستید یا نه همین.

ئهمشی چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 http://www.odysseus.blogfa.com

سلام عزیز. من اون نیستم. باز هم سر میزنم.

سلام....
تو کدوم نیستی؟؟؟؟؟
بازم بیا منم میام

پارسا چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:33 http://boylovers.blogsky.com/

سلام
خیلی خوب مینویسی از دلت. وبلاگ جدیدت خیلی باحالتره

سلام
ممنون و بازم ممنون

پارسا چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:36

اگه آدم بخواد میشه .
خواستن توانستن است
من خیلی دوست دارم با دوستام زندگی کنم. مشکلی نیست

کاش هرچی آدم میخواست میشد
اما اینجا توی ایران هرخواستنی شدنی نیست......

ارسلان چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:47 http://11arsi.blogfa.com

سلام اریا جون چطوری
خوبی ؟
بدو بیا که آپم
با موضوع (دو خط موازی)
اومدی بدون نظر رفتی الهی موش بشی
شوخی کردم فعلا

سلام داداشی
خوبم به خوبی تو....
چشم حتما میام
اومدم ولی کامنت که گذاشتم گفتم حرف نداری وقتی حرف نداری دیگه حرف نداری من چیکار کنم
چشم ارسلان جون این دفعه نظر هم میذارم .....
بای

امیرمحسن عارفی چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:17 http://mohsen.hesan.blogfa.com

سلام آریا جان لطفا ما رو بلینکون.مر۳۰ ما شما را لینکوندیم
وب بس زیبایی دارید موفق باشید

سلام امیر حسین جان
شما رو هم میلینکونم
وب شما هم بس قشنگه امیدوارم شما هم وفق باشید...

آرمان پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 http://torontoboys.blogspot.com

سلام آریا
نظر من رو کامل بخون

سوالات جالبه

جواب سوالات به ترتیب

۱.آن نوع زندگی کردن هنوز زوده تو ی دنیا جا نیفتاده مردم مارو به چشم بد نگاه می کنن مثلا یکی از ایران به من نظر داده بو د گفته بود اشتباه قوم لوت را تکرار نکن !!! ببین چه فکر بد و غلتی در باره ی ما می کنن هیچ مردی مار و درک نمی کنه اصلا هیچ کس. اگر بخواهیم او ن زندگی رو بکنیم نابود می شیم هنوز زوده باید بری یه جای دور از ایران .
۲.این کار اشتباه تو خانواده عنوان کرد. چون اونا این طعم عشق رو نچشیدن و نمی فهمن تو چی می گی . من اینجا از روان شناس پرسیدم گفت شما یک دسته آدم جدا و جدید هستید و در جامعه ی امروزی جای زیادی برای شما وجود نداره و باید خودتون زندگی تون رو بسازید .. من اینجا با دو تا پسر ۱۱ ساله دوستم اون یه دوستی عاشقانه و سالم و آزاد از هر نو ع ادم بزرگی و دوستای زیادی دارم که وقتی نگاهشون می کنم به خدا نزدیک می شم به سازندشون فک می کنم من روزی از دنیا خواهم رفت به دست خودم
نمی زارم به سن ۳۰سالگی برسم عشقمو به دست آزادی می سپارم
و نمی زارم این عشق به دست هر کسی از زهنم پاک بشه و تو هم مواظب باش نظار کسانی که مغذ ادمی ندارن و فقط دنبال دین و پول هستن به فکرت صدمه برسونن اون افراد فک می کنن دین دارند ولی نه دین یعنی اخلاق فرهنگ زندگی آزادی مواظب خودت باش سعی کن از ایران بیای بیرون بعد طعم آزادی رو می بینی .
۳.اگه منبع درامد داری می تونی جدا شی و زندگی تو بکنی من خودم می خوام این کار رو بکنم تو امریکا می خوام ازشون جدا شم به یه روستا برم تو یه جنگل کلبه بزنم و بهترین زندگی که آرزوشو داشتم بهش برسم
آزاد باشم

مواظب خودت باش به امید روزی به اینجا بیای همدیگر رو ببینیم
به دنبال دوری از دستور بزرگان باش نزار جلو تو بگیرن زندگی که دوست داری بکن ما یه با ر روی زمین متولد می شویم پس باید کسی دیگه به زندگی ما صدمه نزنه به عشقت نزدیک باش
هر روز که از دست خودت ناراحت شدی ببین که داری نا امید میشی یعنی ناامیدت می کنن.
خدا حافظ دوست من خوب فک کن ..
به من هم سر بزن بازم از نظرهای خوبت بزار ما رو خوشحال کن
....تا حالا بهترین دوست من بودی از این ور دنیا
وقت بخیر
bye

سلام آرمان جان
نظرت رو کامل خوندم و با تمام حرفات موافقم.نمیدون چرا حرفات حرف دل من بود!!!!
اینکه دوست داری توی جنگل زندگی کنی هم خیلی باحاله
همون جور که در بالا هم گفتم و بازم میگم این فقط یه سوال بود توی ذهنم که میخواستم جواب های قشنگ شما رو ببینم و بدونم اصلا آیا موافق هستید یا نه همین.
به روی چشم همیشه بهت سر میزنم....
تو هم تا حالا بهترین دوست من بودی اونور دنیا و همچنین یکی از دوستای خوبی که تا حالا تونستم پیدا کنم
ممنون که سر زدی به وب خودت من هم همیشه به وب قشنگت سر میزنم
همیشه منتظرت هستم....
بای

رضا پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:42 http://www.shirazboys.blogsky.com/

سلام آریا جان
ببخش که دیر اومدم
باور کن همین الان اومدم خونه و سریع نشستم پای سیستم.
شکر خدا هوا بارونی هست خیلی هم سرده.
در مورد جواب سوالت هم باید بگم:
از نظر من دوست داشتن نباید اینقدر هاد باشه و دوست هم دیگر رو واقعا دوست داشته باشند کافیه.
زندگی دو پسر با هم زیر یک سقف چیز عجیبی نیست که ما بخواهیم فکر کنیم قراره مشکلی پیش بیاد و خبر خاصییه به هر حال اون دو نفر هم آدم هستند چه فرقی میکنه پسر باشند یا دختر.
در اصل بعضی ها این کارو بزرگ جلوه میدن که به نظر من خیلی خیلی غیر عادی و عجیب هست.
موفق باشی

سلام رضا جان
ممنون که سر زدی و نظر گذاشتی
من هم در مورد سوال بگم که این فقط یه سوال بود توی ذهنم که میخواستم جواب های قشنگ شما رو ببینم و بدونم اصلا آیا موافق هستید یا نه همین.
مطمئنا من قصد چنین کاری رو ندارم.
بازم ازت ممنون....
همچنین....

میلاد پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:32 http://www.odysseus.blogfa.com

سلام!
ببخشید اسمم رو با حروف انگلیسی نوشته بودم ولی حواسم نبود.

سلام
دیدمش و خوندمش

مهدی پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:50

سلام
من با چندتا پسر توی یه خونه زندگی میکنیم . ولی نباید غریزه های انسانی رو فراموش کرد و کسی نیست که بگه من میتونم اونو تا آخر عمرم کنترل کنم .
بهتره یه کم منطقی به قضیه نگاه کنیم .
نه مثل عشق یلدا با بهزاذ

سلام
من که نگفتم میخوام تا آخر عمر این جور زندگی کنم بابا من هم بچه میخوام یه پسر میخوام از خودم ...
این فقط یه سوال بود توی ذهنم که میخواستم جواب های قشنگ شما رو ببینم و بدونم اصلا آیا موافق هستید یا نه همین.
ممنون که سر زدی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 21:56

سلام ممنون که دعوتم کردی که بیام البته معذرت میخوام که دیر اومدم از وقتی ADSL ام قطع شده زیاد نمیام!
ببین عزیزم به نظر منمشکلات برای اینجور زندگی در صورتی که دو طرف همدیگه رو بخوان میتونه کاملا جزیی باشه البته تو هر زندگی مشترکی مشکلاتی وجود داره ولی خوب طبیعیه و قابل حل.مسائل مالی هم با یه کم تاءمل حل میشه.اینکه مشکلات جنسی پیش میاد هم باید بگم از نظر من رابطه ی جنسی هم قسمتی از یک رابطه ی کامله البته میشه با توجه به فرهنگ داخل کشور این مشکل رو ا کامل نکردن رابطه حل کرد وبرای ارضای این حس راه حل های زیادی وجود داره که خودتون بهتر از من میدونید....!
برای جدا شدن از خانواده هم بهتره اول یه بهونه ی خوب تراشیده بشه مثلا بهونه ی زندگی در یک شهر دیگه به دلایل خاص!وپس از مدتی خانواده اگر آرامش رو در فرزندشون ببینن کمکم کنار میان که البته یه مقدار هم مقاومت از طرف خود فرد لازمه!
از اینکه پر حرفی کردم عذر میخوام ولی خوب سوال..........!!!
دوست دارم بیشتر باهات آشنا بشم امیدورم شما هم علاقه داشته باشی.

سلام امین جان
از تو هم ممنون که سر زدی
همون جوری که صد بار تاحالا در نظرات بالا گفتم این فقط یه سوال بود توی ذهنم که میخواستم جواب های قشنگ شما رو ببینم و بدونم اصلا آیا موافق هستید یا نه همین.
امیدوارم پستی که واست ارسال کردم رو خونده باشی....

امین پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 21:57 http://BEAUTYBOY2.BLOGFA.COM

اخرین کامنت رو بنده گذاشتم یادم رفت معرفی کنم!

گرفتم

رضا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:40 http://www.shirazboys.blogsky.com/

سلام آریا جان
عزیز کجایی
آپم(دوم)
زودی بیا که منتظرتم

سلام رضا جان
بابا دیگه درس هست وامتحان از این جور حرفا
شاید دیر به دیر سر بزنم اما مطمئن باش هر هفته یکی دو دفعه بهت سر میزنم...

کوروش جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 http://ltmbo.blogfa.com

سلام خسته نباشید
با موضوع عکس وبلاگ زدم به من هم سر میزنید اگه لینکم کنید ممنون میشم
شما هم اگه اجازه بدید من هم لینک کنم[قلب]

منتظــــــــــــرم[بوسه]

سلام وممنون
چشم حتما حتما بهت سر میزنم اما وبت باز نمیشه پسورد میخواد و از این جور حرفا...
اجازه ما هم دست شماست.
یه دفعه دیگه آدرست و بفرست
منتظرم....

ژوپیتر جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:19 http://sweetboys.blogsky.com

سلام
خب مطلبت داد می زنه بر این که دانشجویی
اپ کردم

تاثیر پلاستیک بر «زنانه‌شدن» رفتار پسربچه‌ها
همراه با عکس های سری 37

سلام
مطلبم داد میزنه بر اینکه دانشجوام!!!!!!
مطلبه هم داد زد که توی خوابگاه هستم؟؟؟؟
اگه اینجوره مطالب شما هم داد میزنه که دست کمی از ما نداری تو هم کمتراز ما نیستی....
شوخی کردم داداشی حتما بهت سر میزنم و کامنت میذارم

مهرداد شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 http://eshghe-penhon.blogfa.com

سلام...مرسی که تولدم رو تبریک گفتی و فکرت لحظه ای به من سر زد..
نمی دونم تولدت کی؟ولی تولدت مبارک دوست گلم...
خدانکهدار

سلام
تولد من عید قربان یعنی ۷ آذر
ممنون که پیشاپیش تبریک گفتی.....
بای

ژوپیتر شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 13:26

سلام

"مطلبه هم داد زد که توی خوابگاه هستم؟؟؟؟"
اره داد می زنه
چون دانشجو تو خوابگاه زندگی می کنه دیگه :))

یه کمی گردو و ماهی و اینا بخور که فسفرت زیاد بشه :))
شوخی کردم

نه من دانشجو نیستم خیلی وفته تموم کردم


سلام
کی گفته دانشجو توی خوابگاه فقط زندگی میکنه؟؟؟؟؟!!!!!!
یعنی اگه خونشون هم به دانشگاه نزدیک باشه بازم باید بره خوابگاه؟؟؟!!!
به گردو یه کم حساسیت دارم ولی ماهی رو خوب اومدی عاشقششششششششششششم

ایول.....

نشگون شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:23 http://iloveboys.blogsky.com/

سلام
این بار اومدم کل مطالب وبتو خوندم
همشون خدایش خوب بود
باز پیشم بیا
دوست دارم دوستیمون صمیمی تر بشه
اگر می تونی هم خودتو تو وبم معرفی کن
از خودت برام بگو
موفق باشی

سلام
ممنون
حتما پیشت میام
معرفی هم چشم
همچنین.....

ارتین شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:53 http://alt-f4.blogfa.com

سلام
خوبی خوشگله
بیا
اخه
اپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
به خدا ممم م
بیای ها
بای
راستی بوس ندادی

سلام
خوبم...دیگه ما رو لوس نکن ما اونقدرا هم که فکر کنی تعریفی نداریما..بعد نگی نگفتی
چشم داداشی حتما بهت سر میزنم
اینم یه بوس تقدیم به داداشی گلم:
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سیاوش شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:55 http://siavash2096.cloob.com

سلام
این سوال بسار جالبه وجوابشو هم همینیه که من میدم
اولآ من خودم عاشقانه مهرا ن رو دوس دارم واون ۱۰۰ برابر منو
ژس با این حس غریبه نیستم
در درجه اول یه نوع حس در مردان هست ـحس مالکیت
خیلی از مردان دوست دارن بهترینارو داشته باشن و فقط مال خودشون باشه
تا اینجا رو متوجه شدی عزیز
خوب حالا این حس در زنان کمتره اونا گاهی وقتا با شرایط بد هم با امیدواری کنار میان
عاشق میشن ولی گاهی به خاطر اینکه عشقشون بتونه خوشبخت بشه
سعی میکنن فراموشش کنن
اگه یه مرد با یه مرد ازدواج کنن
اوونا هردوشون احساس مالکیت دارن
وبراشون سخت که طرف مقابل حتی با کسی که اونا نمیخوان صحبت کنه!!
واون دوتا هردو خودشونو صاحب یکدیگر میدونن که امکان پذیر نیست
پس در درجه اول و در حالت صادقانه اون هردو محدود میشن و ازادی خودشون رو از دست میدن
حالا حالت دیگه ای هم هست مث بیتوجهی وفقط دوستی تنها باشه که دیگه نمیشه اسمشو
گذاشت عشق
حالا ما میگیم عشق اونجاس که خانواده معنی پیدا نمیکنه و زنئگیه گروهی شکل میگیره
اما راه حل چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در یه زمان دیگه میگم فقط نمیدونم منظور منو متوجه شدی

سلام
خیلی خیلی قشنگ گفتی من که خوشم اومد
منتظرت هستم.......

yasin شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:05

یه دوست پسر زیر بیست سال از تهران می خوام
یاسین پسر 30 ساله از تهران
yasintavassoli@yahoo.com

من چیکار کنم؟؟؟
رو من حساب نکن که اون طرفا بودم ولی دیگه نیستم
امیدوارم یکی ببینه و جوابتو بده

علوی شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:22

نه جون ما ترسیدم پاکم نکنی ها....!!!1
لطفا با چشمی باز برو جلو نترس . امام زنده هست توی نمیفهمی
بچه باز...........

مگه شما ترس هم میفهمید بچه....!!!

بچه بازی کناهه؟؟؟ تازه این بچه بازی نیست حمایت از دنیای پاک بچه هاست که امیدوارم به دنیای کثیف شماها پا نذارن که مطمئنا نمیذارن

ارسلان شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:51 http://11arsi.blogfa.com

سلام چطوری؟
بدو بیا آپم
با یه داستان (بهترین بازی فوتبال)
اگه خوندی خوشت اومد گذاشتن نظر الزامی است
فعلا

سلام خوبممممممممممممم
چشم حتما میام
اگه خوندم خوشم نیومد چی؟؟؟؟
بای

دانیال شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:35 http://www.fondling.blogfa.com

سلام
از کارت خیلی خوشم اومد

سلام
ممنون...نظر لطفتونه

دانیال شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:03 http://www.fondling.blogfa.com

ایول

؟

کوروش شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:20

درود بر تو رفیق [گل]

بهترین مساجد دنیا [گل]

اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل]
اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل]
اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل]
اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل]
اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل]
اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل]
اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل]
اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل] اپ [گل]

درو بر تو کوروش جان که بازم به وب خودت سر زدی
بهت سر میزنم

amin یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 http://beautyboy2.blogfa.com

salam azizam kodum post koja man gashtam chizi nabud!!!!!!!

salam dooste aziz.be mailet ferestadam. be vebet ham ersal mikonam....

آرمان یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 http://torontoboys.blogspot.com

سلام آریا بهترین دوست من
ممنون که به وب من سر زدی و باز نظر گلت در سرور جهانی ثبت کردی
ممنون
من به امید به ایران باز می گردم که بتونم با ظالم بجنگم
یعنی اینقدر قدرت داشته باشم
و خواهم یافت و باز خواهم گشت و راضی هستم یک کودک در ایران و حتی جهان کوچکترین مریضی نداشته باشد همه دردها تا آخر دنیا پیش من باشن من همه ی دردها رو از ته دل قبول دارم به این شرط که خنده لبشو ن برداشته نشه و همیشه خوشحال باشن و هر گز دوست ندارم بزرگ بشم ولی نمی دونم چیکار کنم اصلا نمی شه جلوشو گرفت هر روز داریم بزرگ می شیم ؟
و تو بهترین دوست من هستی تو ایران
به امید روزی که برگردم و ببینمت
خدا رو شکر می کنم که کودکی را فهمیدیم
بازم سر بز ن منو از تنهایی در آر
منم بهت سر می زنم
روزت خوش
به امید ثبت کردن یه عشق جهانی و پاک تو در ایران و من در کانادا
موفق باشی مواظب حرف بزرگها باش
نمی دونم چه جوری خدا حافظی کنم نمی تونم ...
bye
bye


سلام آرمان.داداشی گلم
به امید اون روز.....
منم دوست ندارم بزرگ بشم ولی چیکار میشه کرد فقط تنها کاری که از دستمون بر میاد اینه که قلب پاک و بی ریای بچگی مون رو حفظ کنیم...همین
تو هم یکی از بهترین دوستای منی آرمان
امیدوارم همه کودکی و دنیای قشنگ بچه ها رو درک کنن
چشم بازم پیشت میام
آرزو میکنم تو هم موفق باشی
by
by

پدر لایک یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:58

سایت خارجی بچه بازی

کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیر علی یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 22:48

سلام به نظر من این سوال یک جواب داره
منم دوستان زیادی داشتم ولی به دلایلی از من جدا شدند
یکی از دوستام حرف جالبی زد [ گفت دوستی یک حادثه اما جدایی قانون طبیعت]منم یک جواب دادم دوستی زمانی از دلم پاک می شود که همه پیکر من زیر خاک شود

سلام
بله دوستی یک حادثه است وجدایی یک قانون اما کاش حادثه ای رخ نمیداد تا منجر به رعایت قانون نشویم و حالا که رخ داده و میده ما هم نمیخوایم دوستامون رو از دست بدیم
اصلا اگه بشه قانون رو عوض میکنیم

کوروش یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 23:44

درود بر تو ای رفیق

خوبی؟
چه خبرا ؟

درو بر تو کوروش جان

خوبم به خوبی تو.....
سلامتی
ممنون که اومدی پیشم............

یه دوست ..... سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:18

من نظر شخصیمو میگم.
۱- پسرهای نوجوان یک انرژی مثبت قدرتی دارند که در زنها وجود ندارد.یه حس بسیار جذاب و قوی- تمام این نیروها در سن بزرگسالی از بین خواهد رفت. اگر تو عاشق یه مرد ۳۰ ساله شدی مردی!!!!!! پس مطمئنم نمیشی!! پسرها چون شبیه دختر ها هستند( به علت زیبایی مطلق در پسران) یه حسی به تو دست میدهد که دوست داری در تملک قرار دهی زیبایی رو!! اما هرچه بسویش میری بهش نمیرسی !! دوست داری بغلش کنی دوست داری به نهایت برسی اما نمیرسی میدونی چرا؟ چون این یک عشق متفاوت هست و صد درصد هم عشق و سکس خیالی در ذهن پدید میآید. اگر بگی نه اینطور نیست داری خودت را گول میزنی. تو و یا هر کسی دیگر دوست داره با عشقش بالاترین لذت ها رو داشته باشه که سکس هم یکی از اینهاست ولی چون در رویا به این مسئله فکر میکنی و نه در واقعیت باعث میشود که یک اختلال شخصیت پیدا کنی. این هم بخاطر این هست که با دختر بودن در ایران محدود هست و ایرانی ها برای ارتباط ( که یک اصل اساسی است) به دنبال دوستیهای راحت و آسان است و دوستی با ژسر خیلی راحت تر و اسان تر با دختر است.اما غصه نخور با گذشت زمان همه چیز حل میشود. مواظب باش

اصلا با حرفات موافق نیستم ونه خودم ونه هیچکی رو گول نمیزنم
امیدوارم که به هیچ وجه این نیرو در بزرگسالی از بین نره که مطمئنا هم نمیره آخه این حسیه که از ۹-۸ سالگی باهام بوده و همیشه هم خواهد بود
یعنی چی عاشق مرد ۳۰ ساله بشم؟؟من دارم از بچه ها و دنیای قشنگشون و سادگی و مهربونیشون حمایت میکنم نه از دنیای تیره وتار آدم بزرگا که پر از دروغ و نیرنگه
این که میگی من دوست دارم عشقای پسرم رو حتما بغل کنم و ببوسمشون هم کلا اشتباست.یکی از عزیز ترین دوستام که واقعا خوشکل ونازه گواه همین مدعا.چندین ساله باهاش هستم اما هیچگاه نسبت به هم فکر بدی نداشتیم و نداریم فقط دوست داریم همیشه باهام باشیم و به هم کمک کنیم

چندین سال قبل که یه کم داشتم به سمت دوست داشتن دخترا میرفتم (البته هنوز عاشق پسرا هم بودم) هم روحیم بدتر شده بود و به سمت گناه میرفتم هم خدارو داشتم فراموش میکردم خوشحالم که بابرگشتن از این راه دوباره خدارو پیدا کردم واز گناه کردن هم در امون موندم
شاید بعضیا اینجور باشن ولی من نه....اصلا باهات موافق نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد