ღ♥*•سرزمین آرزوها•.ღ*•

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده...

ღ♥*•سرزمین آرزوها•.ღ*•

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده...

بوسه های خیس یه فرشته کوچولو

عشق یعنی چی؟ اصلا به عشق اعتقاد دارید؟ عشق رو چی معنا میکنید؟ شاید نوشته ی مهدی معنای ناگفته تری از عشق رو بگه...عشق به معنای واقعی..... 

******  

****** 

هیچوقت نتونستم مثل خیلی از آدما منکر وجود چیزی به اسم عشق بشم. با وجود اینکه خیلی از آدم ها دروغ شنیدم و بیشتر از همه خیانت دیدم و شنیدم. با اینکه قلبم رو شکوندن و فقط به جرم اینکه نمی خواستم مثل خیلیا گرگ باشم، بره هه واسم از گرگ هم درنده تر شدن، با اینکه می بینم چه جوری آدما روی خودخواهی هاشون اسم عشق رو میزارن، اما باز هم نمیتونم منکر وجود چیزی با نام عشق بشم و قیدش رو بزنم. 


آخه مگه میشه چیزی رو انکار کرد که لحظه لحظه دارم حسش می کنم و نفس نفس زندگیم باهاش زندگی میکنم؟! 

من میفهمم عشق رو، من حس کردم عشق رو، اون وقتی که نصفه های اون شب، با آهنگ معین برای خواهر کوچیکم گریه می کردم. وقتی یادم میاد که چه جوری با گریه از خدا میخواستم که اون دندون مبینا که وقتی زمین خورد افتاده، درست بشه و در عوض خدا همه چیزم رو ازم بگیره… 


آخه، فکر میکردم که مبینا بزرگ میشه، میترسیدم وقتی بزرگ بشه به خاطر اینکه یکی از دندونهاش نیست بچه ها مسخره اش کنن، غصه اش بگیره، گریه کنه…

آخه به خود خدا قسم، تموم زندگیم اون خنده های مبیناس… همه کار میکنم تا فقط اون بخنده…
 

خدایا، تو رو خدا، نشه که غم رو لباش بشینه. نشه که چشم هاش خیس باشه، خدایا تورو خدا نزار اون غصه اش بگیره. خدایا، نشه که لب هاش، لب پاییز رو ببوسه…

فکر میکنم اگه قراره چیزی به اسم “عشق” وجود داشته باشه، باید یه همچین شکلی باشه… فرقی نمیکنه عشق بین خواهر برادر، زن و شوهر، دختر پسر، عشق به خدا، یا هر چیز دیگه. عشق عشقه! این ما آدما هستیم که برای اینکه گند کاری و کثافت کاری هامون رو با کلمات قشنگ بپوشونیم تا بوی گندش در نیاد، روی اون کثافت کاری اسم عشق گذاشتیم. اونقدر هم به خودمون تلقین کردیم، که باورمون شده عشق یعنی این! 

شاید اگه مبینا رو نداشتم و یه فرشته کوچولو عشق رو واسم معنا نمی کرد، هیچوقت دروغی به این بزرگی رو باور نمی کردم. دروغ قشنگی به اسم “عشق”!

شاید اگه تو هم یه دختر کوچولوی مهربون از رفتنت به سفر ناراحت بشه و بعد رفتنت فقط چون نتونسته باهات خداحافظی کنه، گریه کنه و وقتی گریه می کنی، همپای تو اشک از چشم های قشنگش بریزه و صادقانه و بی ریا باهات گریه کنه و اشک هات رو با دست هی کوچولوش پاک کنه. وقتی غصه داری، همش قلقلکت بده و بخندونتت. 

وقتی واست نقاشی های خوشگل خوشگل بکشه و بالای تپه ی نقاشیش یه کلبه بکشه که بالای اون نوشته: “کلبه ی مهدی و مبینا”. وقتی واست نامه بنویسه که: “داداش من خیلی تو رو دوست دارم. میدونی عزیزم. درساتو خوب بخون تا من بیام پیشت. درظم(=درضمن) مواظب خودت باش. فدات آبجی. همیشه با تو. امضا : مبینا” و دور نامه ای رو که برات نوشته میسوزونه تا رمانتیک بشه! 

اون وقت، مثل من حتما می فهمیدی که عشق اصلا اون چیزی نیست که توی فیلم ها نشونت دادن و توی قصه ها یادت… 

شاید من نتونم بگم عشق چیه. انگار گفتن بعضی چیزها با لغات و کلمات سخته، وقتی هنوز لغتی که باید اختراع نشده باشه!
 

اگه عشق فقط یه افسانه و یه دروغ زیبا برای تحمل نازیبایی های آدم ها نباشه و هنوز چیزی به نام عشق توی دل ما آدما وجود داشته باشه، باید یه همچین شکللی باشه… 

آره… عشق باید یه چیزی توی مایه های اون وقتی باشه که دارم از خواب میمیرم، ولی باز هم با مبینا هواپیما بازی میکنم…
 

مثل وقتی که برای اون مداد رنگی ۲۴ رنگ خریدم اما برای خودم ۱۲ رنگ.
مثل اون وقتی که بهم میگه: “داداش فردا امتحان دارم، برام دعا کن!”
مثل وقتی که بهم میگه: “قبل خواب یادت نره که (قل هو اللهُ احد) بخونی”
مثل اون وقتی بهم تلفن میکنه که منم برم آبمیوه ام رو بخورم، چون چند صد کیلومتر اونورتر اون هم داره از همون آب میوه میخوره!
مثل همین الآن که دلم براش خیلی تنگ شده
مثل چند ساعت پیش که گریه ام گرفته بود…
 

عشق باید یه همچین چیزی باشه… عشق باید چیز خوشمزه ای باشه! بایست طعم اون پاستیلی رو بده که میدونم مبینا خیلی دوست داره. 


عشق بایست طعم اون بستنی ۱۰۰ تومنی رو بده که واسه خودم خریدم، وقتی برای اون بستنی ۱۰۰۰ تومنی گرفته بودم… یا شاید طعم اون گاز از بستنی مبینا، که به زور بهم می داد… 

آره… عشق باید یه همچین چیزی باشه. مثل وقتی مبینا قاشق پر از شکلات صبحانه رو توی دهنم میزاره و بدون اینکه تمیز و کثیف بودن قاشق براش مهم باشه، باقیمونده ی شکلات دهنی منو از روی قاشقی که از آب دهنم خیسه میخوره…
 

مثل وقتی که خودم رو شکل بچه ها میکنم تا همبازی خوبی براش باشم. 


وقتی اینقدر بهش فکر میکنم که شبیه اون شدم. اونقدر که دوستم با شوخی گفت که شیزوفرنی دارم! وقتی دوست هام مسخره ام میکنن که رفتارم شبیه بچه های مهد کودکی میمونه.
 

مثل وقتی که همیشه وقت برگشتنم به خونه، براش خوراکی میگیرم، تا منو دوستم داشته باشه! 

آره، به گمونم عشق باید یه همچین چیزی باشه. مثل اون وقتی که مبینا رو می بوسم.
آخ که چه حس خوبی بهم میده، وقتی از لب هاش بوسه می گیرم…
این بوسیدن من، چقدر شبیه بوسیدن لب دوست دختر دوست پسر ها وقتی از هم کام میگیرن میمونه. و چقدر با اون ها فرق داره!!!
 

مطمئنم اگه آدم ها میدونستن بوسیدن لب های یه دختر بچه، یه فرشته کوچولو، چه طعم خوبی میده، هیچوقت حاضر نمیشدن لب هاشون رو به لب های هر کسی بچسبونن و بوسه هاشون رو خرج شهوت و هوس نمیکردن، وهیچوقت روی لب بازی های دختر و پسرها اسم “عشق بازی” نمیزاشتن! 

خدایا، دلم برای آدم هات میسوزه. آدمایی که یه مشت شهوت و دروغ بهم تحویل میدن و اسمش رو میزارن عشق. آدمایی که زیر شکم همدیگه رو لمس میکنن و بهش میگن قلب! آدمایی که شهوت و نیازهاشون رو با اسم عشق ارضا میکنن. به همدیگه مثل یه وسیله و اشیاء نگاه میکنن و خودخواهانه فقط به فکر نیاز خودشونن، اسم عشق و عاشقی روی رابطه میزارن تا گندش در نیاد!

اما متاسفانه، تاریخ ۲۰۰۰ ساله هم نشون میده که همیشه، هر جایی از دنیا و هر زمانی از تاریخ، همیشه آدم های احمقی بودن، هستن و خواهند بود که با کلمه های قشنگی مثل عشق، خیلی راحت میشه فریبشون داد و بعد از استفاده مثل یه دستمال کاغذی کهنه دورشون انداخت…

و این از حماقت آدم هاست…!

خدای خوبم، ممنونم که به من لب دادی.
مرسی که لب هام یه ابزار تحت کنترل زیر شکمم نبود…
ممنون که به من این فرصت رو دادی که لب هام دریچه ای برای قشنگترین احساس دنیا باشه
عشق بازی با یه فرشته کوچولو… 

خدایا، من خیلی خوشبختم.
چون عشقی رو دارم، که می بینم خیلی از آدم ها شب و روز، توی کوچه و خیابون، توی دست غریب و آشنا دنبالش میگردن و… هیچوقت بهش نمیرسن.
هیچوقت نمیرسن.
هیچ وقت.

خدایا دوستت دارم.
 

چقدر دلم برای بوسه های خیس و آبدار مبینا تنگ شده… 

 

راستی تا حالا عاشق شدین؟ دوست دارین عشقتون مثل مهدی باشه یا از این عشقای.....؟؟؟ 

ادامه مطلب و یه مطلب جالب 

فراموش نشه...

********************************************************************** 

اقتصاد مرسوم :

دو تا گاو ماده دارین… یکیش رو می فروشین و یه گاو نر می خرین…به تعداد گاوهای گله شما افزوده میشه و اقتصاد رشد می کنه…پول  براتون همینطور سرازیر میشه و می تونین به بازنشستگی و استراحت بپردازین …

.

اقتصاد هندی :

دو تا گاو ماده دارین … اونها رو می پرستین و عبادت می کنین !

.

اقتصاد پاکستانی :

هیچ گاوی ندارین … ادعا می کنین که گاوهای هندی مال شما هستن … از آمریکا طلب کمک مالی می کنین … از چین طلب کمک نظامی می کنین … از انگلیس هواپیماهای جنگی … از ایتالیا توپ و تانک … از آلمان تکنولوژی … از فرانسه زیر دریایی … از سوییس وام بانکی … از روسیه دارو … و از ژاپن تجهیزات … با تمام این امکانات گاوها رو می خرین و بعد ادعا می کنین که توسط جهان مورد استثمار قرار گرفتین !!

.

اقتصاد آمریکایی :

دو تا گاو ماده دارین … یکیش رو می فروشین و دومی رو تحت فشار مجبور می کنین که به اندازه ء ۴ تا گاو شیر تولید کنه … وقتی گاوتون افتاد و مرد اظهار تعجب و شگفتی می کنین … تقصیر رو گردن یه کشور گاودار میندازین و بعد طبیعتا” اون کشور یه خطر بزرگ برای بشریت به حساب میاد … یه جنگ برای نجات جهان به راه میندازین و گاوها رو به چنگ میارین !

.

اقتصاد فرانسوی :

دو تا گاو ماده دارین … دست به اعتصاب می زنین چون می خواین سه تا گاو داشته باشین!

.

اقتصاد آلمانی :

دو تا گاو ماده دارین … اونها رو تحت مهندسی ژنتیک قرار میدین … بعد گاوهاتون ۱۰۰ سال عمر می کنن و ماهی یه وعده غذا می خورن و خودشون شیرشون رو می دوشن !

.

اقتصاد انگلیسی :

دو تا گاو ماده دارین … که هر دو تاشون گاو دیوونه هستن! ﴿جنون گاوی دارن ! ﴾

.

اقتصاد ایتالیایی :

دو تا گاو ماده دارین … نمی دونین که اونها کجا هستن … پس بیخیال میشین و میرین سراغ ناهار و شراب و استراحتتون !

.

اقتصاد سوییسی :

۵۰۰۰ تا گاو ماده دارین … هیچکدومشون مال خودتون نیستن … از کشورهای دیگه پول می گیرین که دارین گاوهاشون رو نگه می دارین !

.

اقتصاد ژاپنی :

دو تا گاو ماده دارین … اونها رو از نو طراحی ژنتیکی می کنین … هیکل گاوهاتون یک دهم اندازه ء طبیعی میشه و ۲۰ برابر معمول هم شیر تولید می کنن … بعد شونصد تا کارتون و عکس برگردون و آدامس با شخصیت گاوهاتون با چشمهای درشت می سازین و اسمش رو میذارین Cowkemon و توی تمام جهان پخش می کنین و می فروشین !

.

اقتصاد روسی :

دو تا گاو ماده دارین … اونها رو می شمرین و متوجه میشین که ۵ تا گاو دارین … اونها رو دوباره می شمرین و می فهمین که ۴۲ تا گاو دارین … اونها رو دوباره می شمرین و متوجه میشین که ۱۷ تا گاو دارین … یه بطری ودکای دیگه باز می کنین و به خوردن و شمردن ادامه میدین !

.

اقتصاد چینی :

دو تا گاو ماده دارین … ۳۰۰ نفر آدم دارین که گاوها رو می دوشن … بعد ادعا می کنین که سیستم استخدامی و شغلی کاملی دارین و تولیدات گاویتون در سطح بالایی قرار داره و هر کس رو هم که آمار واقعی رو بیان کنه بازداشت می کنین !

.

اقتصاد ایرانی :

دو تا گاو ماده دارین که هر دو تاشون از باباتون به ارث رسیده … یکیش رو دولت بابت عوارض و مالیات و خمس و زکات و سهم صدا و سیما و سهم بنیاد های مختلف و مهم تر سهم بیت آقا و غیره ضبط می کنه … دومی رو هم قربونی می کنین و نذر قبولی توی دانشگاه و ازدواج موفق و شغل خوب و بدن سالم و عقل درست و حسابی و ………… . . و غیره می کنین! … و اقتصاد کماکان فلج می مونه

نظرات 36 + ارسال نظر
دوست شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 http://5saljafa.blogfa.com

سلام
سال نو شمسی مبارک.[گل]
حضورتان را ارج می نهیم.
http://5saljafa.blogfa.com

سلام
سال نو شما هم مبارک

بلوغ شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 http://www.blugh.blogfa.com

سلام

تست عاشقی مدعیان عشق
داستان ؛امتحان عاشقی؛ رو در بلوغ بخانید.

سلام

باشه...

یه دوست شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 13:00

سلام اومده بودم راجع به داستان آمریکایی که نوشته بودی بگم که روح آزادگی و ایثار توی خون ایرانیاست ولی تو - آمریکایی که سگاشون رو انداختند به جون بچه های ویتنام و عراق و فلسطین و ... تطهیر کردی پسر آریایی. من نمی دونم استدلالت چی بوده و این داستان رو از کجا نوشتی.
یه چیز دیگه از پروفایلت معلومه مثل اینکه دلت خیلی پره ها!!!

سلام.داستان من نبود. در ضمن مگه تو این داستان از امریکا حمایت شده؟؟؟ چیزی هم که در مورد ایران نوشته شده عین حقیقته. شما از چی دلخوری؟؟ واسه همینه که هیچموقع پیشرفته نمیشیم و فقط ادعاشو میکنیم

:::.. ARMAN " ARMIN..::: شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 13:49 http://bia2bl021.blogsky.com

ارمان " ارمین

سلام گوگوجی خوبی تعطیلات خوش گذشت؟؟؟
با یه موضوع جالب اپ کردیم زود بیا که خوش بگذره
ما هم خوشحال میشیم اونجا ببینیمت
قربونت برم نانازی

بای بووووووووووووووس[بوسه]

سلام.ممنون..ای بد نگذشت خوب بود
چشم حتما میام

ممنون داداشی ها
بای

اشکان شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:05 http://bighararboys.orq.ir

سلام داداشی
خیلی قشنگ بود
واقعا تاثیر گذار
معنای واقعی عشق رو خیلی زیبا توصیف کردی
چرا هر چیز قشنگی با کثافت کاری عده ای از خدا بی خبر خراب میشه
چرا بعضیا دوست دارن زشت ترین کارهای عمرشون رو با زیباترین کلمات زندگی بازی کنن
خدایا این دنیا چی داره که مردم خودشون رو هم فراموش میکنن...

عشق طعم اون بستنی رو میده...
لذت بردم
احساستو درک میکنم
مرسی

سلام اشکان
ممنون

نوشته ی مهدی بود نه من...خدا کنه منم بتونم یه روز اینجور بنویسم.
خوشحالم که خوشت اومد داداشی

آره من عشق به معنای حرفای مهدی رو قبول دارم

اشکان شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:09 http://bighararboys.orq.ir

راجع به اقتصاد باید بگم که حقیقت همینه
متاسفانه وضع ایران از همه بد تره...

در مورد نظر یه دوست هم باید بگم چرا بعضیا نمیتونن بفهمن که اگه ما با اوضاع ایران مشکل داریم دلیلی برای غرب زدگی ما نیست
همشون به این توهم رسیدن که اگر این نظام رو قبول نداری صد در صد امریکایی هستی
کی میفهمن که ما ایرانی هستیم و دلسوزی برای ایران وظیفه ماست خدا میدونه

فعلا بای

آره مثل اینکه زیای ما از خودگذشتگی میکنیم در بعضی جاها.بعضی ها هم دست بگیرشون خوبه
یکی هم باید اینا رو درک کنه.... اینجور بزرگ شدن با پول ما با پول مردم

یه دوست شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:30

سلام
آقای اشکان عزیز نمی دونم داستان قبلی پسر آریاری رو خوندید یا نه ؟ ببینید من کاری با رژیم و سیاسی کارها ندارم . عرض من اینه که وقتی یک معلم ایرانی خودش رو به کشتن میده تادانش آموزاش توی آتش سوزی آسیب نبینند. وقتی عشق به همون معنایی که در داستان جدید این وب اومده در مملکت ما موج میزنه. لزومی نداره که ما یک داستان جعلی رو بزنیم که معلمو نیست چه کسی و برا چه هدفی نوشته؟ .
توی یک وب دیگه یه داستان زده بود که یک میلیاردر ایرانی توی آمریکا برا اینکه یک هفته پول پارکینگ نده فلان کلک رو سوار کرد و بعدش هم نتیجه گرفته بود که بعله ایرانی ها مثلا زرنگ هستند.
به نظر بنده اینجور داستانها و احیانا فیلم های هالیودی با هزینه اونایی ساخنه میشه که میخان ایرانی جماعت غیر قانونی و با عرض معذرت وحشی و به دور از تمدن شناخته بشن. خب مایی که ادعای ایرانی بودن و عشق به وطن داریم که خیلی هم خوبه نبایس خودمون توی این هدف کمکشون کنیم.
در پاسخ به جوابیه آقای پسر آریایی هم عرض کنم کجا همه واقعیت مملکت ما اینجوریه؟
باز با دولت ها کاری ندارم. بنده خودم توی سالن کشتی بودم ( اتفاقا توی دولت قبلی بود ) که کشتی گیر ما کشتی گیر آمریکایی رو برد ولی تماشاچی ها و مسولین رفتاری خوبی با یارو کرده بودند که خودش جوگیر شده بود و پرچم مارو حمل میکرد. یا توی دولت فعلی مگه انگلیسی هایی رو که تجاوز به حریم آبهای ایران کرده بودند و با خفت دستگیر شده بودند با رفتار آزادمنشانه ای ولشون نکردند که بروند. شما که انتظار نداری ریگی آدم کش رو لیلی به لالاش بذارن؟!!
هر گردشگری اومده ایران کلا نظرش راجع به ایران عوض شده.
این جمله اسکولاری سر مربی معروف که با تبلیغات منفی علیه ایران روبرو بوده بعد از حضور در اصفهان شنیدنی هست:
واقعاً سورپرایز شدم. ................... باید این را هم بگویم که دید من نسبت به ایرانی‌هابا حضور در اصفهان تغییر کرد، ایرانی‌ها بسیار خونگرم هستند.»
ببخشید زیاد شد

سلام
آقا اشکان که جوابتو داده.فقط تو رو خدا اینجا سیاسی حرف نزنید این وبلاگ سیاسی نیست درسته بعضی داستاناش یه جورایی به سیاست برمیگرده اما اینقدر دیگه کشش ندین.

شیما شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:35 http://www.shimanarges.blogfa.com

salam
in mehdi kieh kheili neveshtehash ghashang boodan
age vaghean eshgh ooni bashe ke mehdi mige pas bayad kheili ghashang bashe
matlab 2mie kheili bahal bood
va dar akhar javabe soalet:
راستی تا حالا عاشق شدین؟ دوست دارین عشقتون مثل مهدی باشه یا از این عشقای.....؟؟
ashegh ke na be oonsoorat chon be nazare man pesara (albate baziashoon)a
arzeshe ino nadaran ke adam bekhad ashegheshoon beshe
vali khob ye joorayi man nargeso kheili doost daram shayad in eshgh bashe .neydoonam

salam
in agha mehdi ham ye pesarie ke asheghe dorane bachegihashe va hamintor mobina khahar koochooloosh

kheili mamnoon..hala dige ma bi arzesh shodim!!
omidvaram narges ham hamishe kenaret bashe va hamishe ashegh ham bemoonid.....are dige in yani eshgh

مهدی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 21:42 http://rahai1.blogspot.com

به امید رهایی از چنگال سید علی دیکتاتور و مزدورانش vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

؟
V

ارسلان یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 00:16 http://11arsi.blogsky.com

سلام آریا جون ممنون که خبرم کردی
امیدوارم تعطیلات خوبی رو پشت سر گذاشته باشی
مطلبت خیلی زیبا بود باور کن چند بار تو خوندنش دوست داشتم شخصیت داستان میشدم
بابتش مر۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
در مورد ادامه مطلب و اقتصاد هم فقط میگم کاریکلاماتور خوبی بود
دوستت دارم
فعلا

سلام داداشی
ممنون
از تو هم مر۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ که بهم س رزدی و نظر گذاشتی

من بیشتر....
بای

اشکان یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 http://bighararboys.orq.ir

دوست عزیز...
مشکل اینجاست که چیزی که شما گفتید اصلا با بحث این مطلب مربوط نمیشه
اینجا از اقتصاد رو به نابودی ایران بحث شده و شما از خونگرمی مردم ایران حرف میزنید؟!
وضعیت اقتصادی به دست حکومت سر و سامان میگیرد نه با خونگرمی و ...مردم
هر جهانگردی که به ایران می اید از ایین و سنت و مهمان نوازی ایرانیان است که شیفته ایران می شود نه پیشرفت توهمی و وضعیت کلی ایران


بنده همه مطالب این وبلاگ را خوندم
متاسفانه باید عرض کنم درست است که داستان اپ قبلی تصرف داشت ولی این تصرف کاملا بجاست
چرا که دقیقا ما نیز همین کار را با کشورهایی همچون امریکا انجام میدهیم
نمونش همین زلزله اخیر که در هاییتی اتفاق افتاد
یا اتش زدن پرچم هر کشوری که تنها در ایران صورت میگیرد و این وحشیانه ترین و بی فرهنگ ترین کاریست که انجام می شود
هیچ معنایی جز دور بودن از تمدن ایرانیان را ندارد

امروز روز دنیا میداند که این حکومت است که فرهنگ ایرانیان را گرفته و در جهان گوشه گیر کرده است
حرف و سخن زیاد است ولی حوصله من از این حرفها گذشته
ببخشد
بای

امیدوارم جوابشو گرفته باشه.....

یکتا یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 http://bi-hamzaboon.blogfa.com

سلام. ممنون که خبرم کردی...
داستان قشنگی بود...
آره من عاشق شدم!!!

من هستی رو خیلی دوست دارم، اونم منو خیلی دوست داره. واسه خوشحالی هم هر کاری رو میکنیم!!

من به این میگم عشق!

وبلاگتو سیاسی نکن، اگه حذف بشه من کجا دیگه آریا پیدا کنم؟!!! [چشمک]

سلام.از تو هم ممنون که بهم سر زدی...

اگه هستی رو واقعا دوست داری و عاشقش هستی امیدوارم همیشه کنارت بمونه و همیشه عاشق هم بمونید.

من نمیخوام اینجا سیاسی بشه من فقط یه مطلب جالب گذاشتم فکر نمیکردم اینجوری بشه.سعی میکنم از این به بعد حرف چیز دار ننویسم. اون مهم نیست من که تو رو پیدا کردم مطمئن باش همیشه بهت سر میزنم حتی اگه یه روزی وبمو تعطیلش کنم.

مایکل یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 http://boysisland.loxblog.com/

آیا در مورد مانگاه ها چیزی شنیده اید ؟
شخصیت های کارتونی که در رسانه های ژاپن خیلی طرفدار دارند .
و...
شونن به نوعی از مانگا اطلاق می‌شود که مخصوص پسر‌ها هست. معمولاً از نوع اکشن-ماجراجویی است که به گروه سنی ۸ الی ۱۸ ساله پسر‌ها تعلق می‌گیرد.
برای خوندن این مطلب سری به وبلاگ من بزن . ضرر نداره و کلی هم به اطلاعاتت افزوده میشه .
راستی نظر یادت نره ها
مرسی بای...

چشم...

یه دوست یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 19:55

سلام آقا اشکان
با تشکر از پسر آریایی
چون ایشون خیلی مایل نیستند بنده هم جواب نمی دم اگه وقت شد میام ژیش خودتون اشکان جان.

سعید یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 21:15 http://namarde1.blogfa.com

سلام
آریایی کجایی؟
هوای زینیا دوست منو داشته باشیا.
بای

سلام
شما کجایی؟
تو هم با این دوستات...
بای

arash یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 23:30 http://girlfrind.loxblog.com

سلام
وبت خیلی قشنگه
به منم سر بزن
راستی با تبادل لینک چطوری؟

سلام
چشمای شما قشنگ میبینه
باشه
الآنه لینک میشی

ارش دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 http://girlfrind.loxblog.com

سلام
ممنون که بهم سر زدی
راستی منم لینکت کردم

سلام
مرسی

سعید دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 15:29

درسته یه کمی احمدی نژادیه اما تقصیری نداره جو محلشونه خودش بچه باحالیه.

با حال بودنش که باحاله اما.... نکنه هم محله ای هستین؟

:::.. ARMAN " ARMIN..::: دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 22:14 http://bia2bl021.blogsky.com

ارمان " ارمین

سلام ناناز خوبی؟
بدو بیاااااااااااااااا
اره بدو
اخه ما اپ کردیم
منتظرمون نزاری ها

بای بووووووووووووووووووس

سلام.ممنون

چشم
چشم

بای بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

بلوغ سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 http://www.blugh.blogfa.com/

بلوغ رو یه" نوجوون آی کی یو" آپ کرده .
"اوضاع دخترای زمونه از دید یه سمپادی" رو در بلوغ بخونین.

سعید سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 13:48 http://namarde1.blogfa.com

هم محله ای مشه گفت اما آیکیو من طرفدار موسوی هسم نه احمدی نژاد.

خوب باش.من چیکار کنم؟

سارا سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 21:08 http://dontcry.blogfa.com

من به خاطر اینکه عشقم بهم نارو زد از عشق بدم اومد ولی الان آدم شده و برگشته دیگه از عشق خوشم میاد منتظر اینم که یه سوژه گیر بیارم تا آپ کنم به احتمال زیاد فردا گیر میارم چون فردا همون معلمو داریم راستی چند سالته؟

امیدوارم دیگه کسی بهت نارو نزنه سارا.ممنون که اومدی.چشم حتما بهت سر میزنم.من ۱۹ سالمه

:::.. ARMAN " ARMIN..::: پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 http://bia2bl021.blogsky.com

ارمان " ارمین

سلام نانازهای خوب ما چطورید[قلب]
ما بازم اپ کردیم زودی بیایید
با عکس های قشنگ

بای بوووووووووووووووس[ماچ]

سلام سلام

باشه

بای بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سارا پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:56 http://dontcry.blogfa.com

_______★★★★★_______★★★★_____
_____★★★★★★★____★★★★★★__
___★★★★★★★★_★★★★★★★★★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★____
__★★★تقدیم به تو که بهترینی ★★★★____
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
___★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
____★★★★★★★★★★★★★★★★___
______★★★★★★★★★★★★★★___
________★★★★★★★★★★★★___
__________★★★★★★★★★_____
___________★★★★★★★ ______
___________★★★★★★ _______
____________★★★★_______
____________★★★_______
___________★★________
__________★_________
@...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@

اشکان پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 17:26 http://bighararboys.orq.ir

سلام داداشی

خوبی؟خسته نباشی

بی قراریهای پسرانه اپ شد....

سلام اشکان جون

ممنون

بهت سر میزنم...

:::.. ARMAN " ARMIN..::: جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 13:18 http://bia2bl021.blogsky.com

ارمان " ارمین

سلام ناناز خوبی؟؟؟

از این به بعد هر جمعه منتظر یه عکس از طرف ما باش

یادت نره هر جمعه منتظر یه عکس باش

عکس این هفته ....

http://www.filesara.com/files/3nbegiazithbv9ctar.jpg

تا هفته بعد بای بوووووووووووووووس

احسان برادری از بلوغ شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 19:15 http://blugh.blogfa.com

یه سؤال اساسی در بروز رسانی جدید بلوغ :

"با خدا زندگی کنیم ؟ یا بی خدا زنده باشیم؟"

اگه وقت داشتین، در هم اندیشی بلوغ هم شرکت کنید.


:::.. ARMAN " ARMIN..::: شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 19:32 http://bia2bl021.blogsky.com

ارمان و ارمین

سلام ناناز خوبی ؟

خسته نباشی

ما بازم اپ کردیم بدو بیا که کلی عکس گذاشتیم

اگه دوست داشتی نظر هم بده

بای بووووووووووووووووس

یکتا دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 http://bi-hamzaboon.blogfa.com

سلام
$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
,.-~*`
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.'

آپم بیا [قلب]




کجایی آریا جان؟! نیستی؟

سلام

من کجا ام یا تو؟؟؟؟الآنه میام پیشت یکتا

بهنام دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 22:05

وب خیلی قشنگی داری

ممنون

هلیا دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 22:07

خوش باحالت که خواهر زنده است و پیشته راستی مرسی

من خواهری ندارم.این متن هم نوشته ی متن نبود.ممنون که سر زدی ممنون

دختر آریایی دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 22:48 http://dokhtare-ariyayi.blogfa.com

سلام.خیلی جالب بود.خیلی.درست مثل عشق من به جوجو!
بازم سر میزنم.

سلام.ممنون از حضورت

سامی جون سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 20:46 http://sami-jom.blogsky.com

سلام داداش
من از طریق پیوند های آرمان و آرمین با شما آشنا شدم
وبلاگ باحالی داری

شما هم مثل من تازه وب زدید
ما می تونیم برای هم دوستهای خوبی باشیم

راستی منم یه وب دارم
یه سر میای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پس منتظرتم
نظرت رو حتما دربارش بگو
خوب ؟

همین

سلام
ممنون

نمیدونم منظورتون از تازه چیه اما من یه 7ماهی فکر کنم هستش که این وبو زدم

حتما میام

باشه
ممنون از حضورت

:::.. ARMAN " ARMIN..::: پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 13:55 http://bia2bl021.blogsky.com

ارمان " ارمین

سلام به همه گوگوجی های ناناز

خوبید چه خبر نانازها؟؟؟

ما اپ کردیم با یک داستان زیبا حتما سر بزنید باشه

بای بووووووووووووس

سلام

ممنون
باشه حتما
باااااااااااااااااااااااااای بووووووووووووووووووووووووووووووس

سارا پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:58 http://dontcry.blogfa.com

سلام خیلی دلم گرفته یه سر بهم بزن

چشم...

[ بدون نام ] شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:38

سلام پنجه طلا

این مطلبت خیلی باحال بود مثه خودت
منم خیلی حالیدم اه اه اه ببخشید ینی حال کردم

Do not think Dirty

!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد