ღ♥*•سرزمین آرزوها•.ღ*•

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده...

ღ♥*•سرزمین آرزوها•.ღ*•

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده...

دنیا مال منه.....اگه بخوام

بهترین دوست اون دوستیه که بتونی ساکت باهاش روی یک سکو بشینی و چیزی نگی و وقتی ازش دور میشی احساس کنی بهترین گفتگوی عمرت رو داشتی


ما واقعا تا چیزی رو از دست ندیم قدرش رو نمیدونیم ولی در عین حال تا وقتی دوباره چیزی رو به دست نیاوردیم نمی دونیم چی رو از دست دادیم


اینکه تموم عشت رو به کسی بدی تضمینی بر این نیست که اون هم همین کار رو بکنه پس از اون انتظار عشق متقابل رو نداشته باش فقط انتظار داشته باش تا عشق آروم توی قلبش رشد کنه و اگه اینطور نشد خوشحال باش که توی قلب تو رشد کرده


در عرض یک دقیقه میشه یک نفر رو خرد کرد و در یک ساعت میشه کسی رو دوست داشت و در یک دقیقه و در یک دقیقه میشه عاشق شد ولی یک عمر طول میکشه تا کسی رو فراموش کرد دنبال نگاه ها نرو چون میتونن تو رو گول بزنن دنبال دارایی نرو چون کم کم افول میکنه دنبال کسی باش که باعث بشه لبخند بزنی چون فقط با لبخند میشه یک روز تیره رو روشن کرد کسی رو پیدا کن که واقعا بتونه تو رو شاد کنه کسی که واقعا دوسش داشته باشی


دقایقی توی زندگیت هستن که دلت اونقدر برای یک نفر تنگ میشه که دوست داری اون رو از توی رویاهات بیرون بکشی و توی دنیای واقعی بغلش کنی


رویایی رو ببین که میخوای... جایی برو که دوست داری... چیزی باش که میخوای باشی... چون فقط یک جون داری و یک شانس برای اینکه هر چی دوست داری انجام بدی 


همیشه خودتو جای دیگران بگذار اگر احساس میکنی چیزی ناراحتت میکنه احتمالا دیگران رو هم آزار میده


شادترین افراد لزوما بهترین چیزها رو ندارن اونها فقط از اونچه که توی راهشون هست بهترین استفاده رو میکنن



شادی برای اونایی که گریه میکنن یا صدمه میبینن زندس برای اونایی که دنبالش میگردن یا امتحانش کردن چون فقط اینا هستن که اهمیت دیگران رو توی زندگیشون میفهمن


عشق با یه لبخند شروع میشه با بوسه رشد میکنه و با اشک تموم میشه.. روشن ترین آینده  روی گذشته ی فراموش شده شکل میگیره..نمیشه تا وقتی که دردها و رنجها رو دور نریختی توی زندگی پیش بری



وقتی بدنیا اومدی تو تنها کسی بودی که گریه میکردی و بقیه میخندیدن سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی رفتی تنها تو بخندی و بقیه گریه کنن  .........



پس حالا تموم غصه هاتو دور بریز که دنیا مال توهه دنیا با تموم قشنگی ها و خوبی هاش... البته اگه خودت بخوای.... به تموم آرزوهات میرسی اگه خودت بخوای.... مطمئن باش اگه خودت چیزی رو بخوای اگه واقعا همت داشته باشی مطمئن باش بهش میرسی به شرط اینکه هیچوقت نگی نمیتونم...


ادامه مطلب+نظر هم فراموش نشه...

================================

===========================================


یه روز یه کشیش به یه راهبه پیشنهاد می کنه که با ماشین برسوندش به مقصدش… راهبه سوار میشه و راه میفتن… چند دقیقهء بعد راهبه پاهاش رو روی هم میندازه و کشیش زیر چشمی یه نگاهی به پای راهبه میندازه… راهبه میگه: پدر روحانی ، روایت مقدس 129 رو به خاطر بیار… کشیش قرمز میشه و به جاده خیره میشه… چند دقیقه بعد بازم شیطون وارد عمل میشه و کشیش موقع عوض کردن دنده ، بازوش رو با پای راهبه تماس میده… راهبه باز میگه: پدر روحانی! روایت مقدس 129 رو به خاطر بیار!… کشیش زیر لب یه فحش میده و بیخیال میشه و راهبه رو به مقصدش می رسونه… بعد از اینکه کشیش به کلیسا بر می گرده سریع میدوه و از توی کتاب روایت مقدس 129 رو پیدا می کنه و می بینه که نوشته: «به پیش برو و عمل خود را پیگیری کن… کار خود را ادامه بده و بدان که به جلال و شادمانی که می خواهی می رسی



نتیجهء اخلاقی: اینکه اگه توی شغلت از اطلاعات شغلی خودت کاملا آگاه نباشی، فرصتهای بزرگی رواز دست میدی

نظرات 23 + ارسال نظر
هلیا دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:23

سلامی به گرمی لبو به نرمی پتو . خوش حالم از این که اولین نفر هستم که نظر می دم خیلی قشنگ می نویسی

سلام. سلام به تو که همیشه بهم سر میزنی. منم خوشحالم از اینکه با قدمای قشنگت منو دلگرم میکنی...

یکتا سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 http://bi-hamzaboon.blogfa.com

سلام آریا..

خوبی؟

منم خوبم [قلب]

دست نوشتت که مثل همیشه پندآموز..

اما داستانت........................... [تعجب]

نتیجه ی اخلاقی قابل توجهی داشت... [لبخند]


منم قراره آپ کنم البته حتما خبرت میدم..... فعلا دارم متنایی که دارمو مقایسه میکنم...... به قشنگی تو که نمیشه اما حالا....... واسه سرگرمی بد نیست!! [قلب]



بازم پیشت میام [قلب]

سلام یکتا...

مرسی

خوشحالم که خوبی ....

ممنون
خوشحالم که خوشت اومده.....

حتما بهت سر میزنم یکتا

ممنون

یه آشنا سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:03

سلام .. خوبی ؟‌
دنیا مال منه .... اگه بخوام (‌اینو خودت نوشتی ؟) خیلی قشنگ بود مخصوصا آخرین پاراگراف زیر عکس ..
مزاحمت نمیشم . بای .

سلام...ممنون
بعضی جمله هاش خیلی خیلی معروفه. بعضی جمله های توی متن با اون آخرین پاراگراف زیر عکس حرف دل خودمه...
کی گفته مزاحمی؟؟ بازم بیا...

یکتا سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:35 http://bi-hamzaboon.blogfa.com

سلام.خوبی؟

...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*آپم....بدو* بیا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)

منتظرما.. [قلب][گل]

سلام.مرسی

چشم...حتما

الآنه میام...

ریحانه سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:47

خب واقعا هس کارایی که نمی تونی انجامشون بدی...هرچیم که بگی میتونم و تمام همتتو هم جمع کنی بازم نمی تونی...کاریشم نمیشه کرد!!!
شاد زندگی کنیم تا کم کم آغاز به مردن نکنیم....
***
سلام آریا....خوبی؟؟؟؟چه خبرا؟خوش میگذره؟؟؟؟
528 بار واست آرزوی شادی میکنم...همیشه شاد باشی...

درسته اما اگه واقعا خواسته بشی به خواستت برسی و تموم سعی و تلاشتو هم بذاری میتونی.... اگه هم نتونستی کامل انجامش بدی حداقل به خودت میگی که من تموم تلاشمو کردم خدا هم میدونه من چقدر واسه خواستم اهمیت قائلم پو واسم مهمه س حتما کمکم میکنه....
*****

سلام ریحانه...ممنون..... تا خوشی رو چی معنا کنی؟
خیلی نگران این ترم هستم میترسم کاملا خرابش کنم آخه میان ترم ها رو هم به کلی خراب کردم فقط امیدم به حرفای این آپمه که به خودم دلداری میده...
528 هزار بار آرزو میکنم به تموم خواسته هات برسی ریحانه
ممنون که همیشه بهم سر میزنی ممنون....

ارسلان سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:05 http://11arsi.javanblog.com

سلام داداش گلم
با نتیجه گیری بروز میباشم
برای درک بیشتر نتیجه گیری به یکبار خوندن آن اکتفا نکن داداش گلم
دوست دار تو ارسلان
فعلا


سلام آریا جون ببخشید دیر اومدم این چند روز خیلی سرم شلوغه بابت وبلاگم
آژت رو روزنامه وار مطالعه کردم مثل همیشه خوب بود ولی سر فرصت حتما دوباره میخونمش

سلام ارسلان جون
بهت سر میزنم داداشی

ممنون که سر زدی
هر موقع وقت کردی به وبلاگ خودت بیا داداشی
بای

ریحانه سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:53

خوشی به نظر من یعنی این که دنیا بر وفق مرادت باشه...هس حالا؟؟؟
منم همیشه وقتی از زندگی می برم دو سه تا جمله امیدوار کننده پیدا می کنم و به خودم دلداری میدم...چاره ای نیس باید زندگی کرد و...
اگر زمانه با تو نمی سازد تو با زمانه بساز...

می دونی چیه؟خیلی سخته واسه یه کاری خیلی تلاش کنی و به نتیجه ام نرسی!!!!کل خستگی هات تو تنت می مونن...و همین کشنده اس...
باور کن اینقدر شده پشت سر هم واسه هدفای مختلف تلاش کردم و به نتیجه نرسیدم!!!تا الانم خیلی پوستم کلفت بوده که تا اینجا کشیدم...شده از خودم نا امید شم ولی از خدا نه...تنها اونه که سر پام نگه داشته و وسیله هایی که میفرسته....یکی از اونام تو بودی آریا...

حرفات عین یکی از عزیزترین دوستام می مونه...واسم جالب بود...
نترس...نگرانم نباش...همونجور که خودت گفتی باید تلاش کرد...خداهم که بخیل نیس..خیلی وقتا که از زندگیم لجم میگیره...بیشتر تلاش می کنم...هرچند در 52 و 8 درصد موارد شکست میخورم...اما حداقل بهش می فهمونم که کم نمیارم...حالا هی تو اذیت کن...
منم ممنونم که واسم دعا میکنی...
اصلا هم کاری نمی کنم که میام بهت سر می زنم...واسه دل خودم میام...

همیشه بعد سختی راحتیه اگه صبر داشته باشی اون روزا هم برات میرسه هیچ چیز خوبی که به راحتی به دست نمیاد مخصوصا روزای خوب...

بازم ممنون که اومدی 528 هزار بار

داریوش سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:47 http://dariush20.loxblog.com

سلام
منم آپم بیا خوشحال میشم
راستی لینکمم درست کن

سلام
باشه
اونم باشه

سارا سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:41 http://dontcry.blogfa.com

خیلی خوب بود ببینم تو تو مدرسه انشات خوب بود؟

نمیدونم.... فقط قبل از ساعت انشا دفتر انشام دست بچه ها بود رونویسی میکردن....

ARMAN " ARMIN جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 http://www.bia2bf021.blogsky.com

ارمان ارمین

سلام گوگوجی اقا بیا که اپ کردیم

زودی بیا منتظریم ها

اصلا بیا تو هم سوار شو تا با هم بریم

...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*آپم....بدو* بیا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)

بای بوووووووووووووووووووس

بشیر جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:15

سلام دوست مهربان به خدا کارت بسیار ثواب دارد راسیتش من یک بچه باز بیچاره هستم و حداقل سالی4یا5تا بچه را چه با زور و یا رضایت میکنم اما از وقتی این عکسها رادیده ام میل کثیف بچه بازی درمن کاهش یافته و بااین عکسها حال میکنم و دیگر بچه نمیکنم اما این عکسها عادی اند لطفا عکس لختی بگذارید اگر نمیتوانید ادرس سایتهای لختی یا عکسها را به ایمیلم بفرستید خدا خیر دنیا و اخرت رانصیب شما و خانواده بزرگوارتان کند به خدا ثواب دارد من اگراین عکسها رانبینم دوباره بچه بازی را شروع میکنم ‏

سلام...ممنون
خوشحالم که حداقل این وبلاگ روی شما تاثیر گذاشته اما از حرفای بعدی که زدین فکر کنم تاثیر خیلی بدی گذاشته و واقعا برای خودم متاسفم

بشیر جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:17

سلام دوست مهربان به خدا کارت بسیار ثواب دارد راسیتش من یک بچه باز بیچاره هستم و حداقل سالی4یا5تا بچه را چه با زور و یا رضایت میکنم اما از وقتی این عکسها رادیده ام میل کثیف بچه بازی درمن کاهش یافته و بااین عکسها حال میکنم و دیگر بچه نمیکنم اما این عکسها عادی اند لطفا عکس لختی بگذارید اگر نمیتوانید ادرس سایتهای لختی یا عکسها را به ایمیلم بفرستید خدا خیر دنیا و اخرت رانصیب شما و خانواده بزرگوارتان کند به خدا ثواب دارد من اگراین عکسها رانبینم دوباره بچه بازی را شروع میکنم ‏

سلام...ممنون
خوشحالم که حداقل این وبلاگ روی شما تاثیر گذاشته اما از حرفای بعدی که زدین فکر کنم تاثیر خیلی بدی گذاشته و واقعا برای خودم متاسفم

داریوش یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:48 http://dariush20.loxblog.com

سلام
آپم اگه میتونی یه سر بیا

سلام
چشم

مهرداد چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 http://eshghe-penhon.blogfa.com

سلام...دوست قدیمی..خوبی؟

همین که میبینم دوباره اپ میکنی خیلی خوشحالم...
ولی انقدر نیموده بودی گفتم شاید وبلاگو ول کردی و رفتی...
بهترین ارزوتو واست ارزو میکنم...
یا علیمدد

سلام مهرداد.....ممنون

منم خوشحالم که منو رو فراموش نکردی و بهم سر زدی
راستش من خیلی دیر به دیر آپ میکنم و اصلا هم وقت ندارم میخواستم دیگه مطلب ننویسم اما دلم راضی نشد

منم همین طور
موفق باشی

ARMAN " ARMIN جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 http://www.bia2bf021.blogsky.com

´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´

آپم بدو بیا نانازی

سلام گوگووووووووووووجی

منتظرررررررررررررررررم

باید بترکونی هااااا[نیشخند]

بای بووووووووووووووووووووس[بوسه]

سلام داداشی ها

باشه حتما بهتون سر میزنم

بوووووووووووووووووووووس
بای

تینا جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:03 http://www.tina00.blogfa.com

سلام داداش گلم.من اپم.بدوووووووووو بیا باید بیای خدافظی

سلام آبجی عزیزم.چشم همین الآن میام
خدافظی

اشکان شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 http://eshgheman71.blogfa

سلام لینکت کردم

اشکان شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 http://eshgheman71.blogfa

---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$
سلام بدو بیا آپم عزیزم

داریوش یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 http://dariush20.loxblog.com

سلام
رفیق با یه آپ دیگه در خدمتیم
تشریف بیارین خوشحال میشم
فعلا

سلام
چشم

بای

یه عاشق جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:35 http://www.virtual piano.net

لام اریا جون میدونی چرا اسممو یه عاشق گذاشتم ؟چون عاشق سایتت شدم در ضمن اگه میخوای پیانو بزنی بدو بیا تو وبم اگه بیای ممنون میشم البته باید از قبل معذرت خواهی کنم چون فقط پیانو گذاشتم چیز دیگه ای توش نیست ولی حتما بیا باشه؟

سلام.باشه پیشت میام
باشه میااااااااااااام

قشنگ بوووووووووووووووووووووووود!!!!

مررررررررررررررررررررررررررسی

عسل سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:59 http://asalmontazami.com

مرسی وبلاگت خیلی خوبه
به وبلاگ منم یه سر بزن
خوشحال میشم

ممنون

وبلاگت باز نمیشه عسل!!!!

یه دوست پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:45 http://dvfg

سلام خیلی از مطالبت خوشم امد مخصوصااز قسمت من مثل اونا نیستم اتفاقا منم مثل اونا نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد