ღ♥*•سرزمین آرزوها•.ღ*•

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده...

ღ♥*•سرزمین آرزوها•.ღ*•

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده...

و شروع شد...

…و شروع شد… تمرین بد بودن. دیدم چقدر خوب است وقتی آدم بد می شود، و چقدر بد بود وقتی خوب بودم! وقتی بد شدم به همه ی خواسته هام رسیدم. تازه دیدم همه چقدر از آدم های بد خوششان می آید! فهمیدم که چرا خوبی و پاکی دیگر در این دنیا وجود خارجی ندارد. با بد بودن به همه چیز رسیم. آدم ها به من تلفن می زدند تا با من ساعت ها صحبت کنند آخر میدانی، من خیلی بد بودم! و این چه خوب بود!  

    

به آدم ها که نگاه می کنم، به وبلاگ هایشان (که برگرفته از احساساتشان است) نگاه می کنم… همه جا پر شده از حرفهای عاشقانه، وبلاگ هایی را میبینم که از عشق می گویند، اما عکس هایشان نشان دهنده ی چیز دیگری است نه عشق!

 

میبینم دختری را که هنوز به یاد عشق بازی چند سال پیش خود با پسری است… هنوز هم مزه ی آن از زیر دندانش بیرون نرفته! دختر ها و پسر هایی که وبلاگ عشقی شان مملو از عکس لبو و بوسه است. اگر این ها عشق است، خواهش میکنم به من نشان دهید، پس شهـ ـوت چیست؟؟؟!!! 

 

حالا اما گذشته است. من هم بد شدم. مثل بقیه. حالا همیشه دروغ می گویم، دیگر می دانم عشق چیست!!! من بد شده ام… خیلی بد… 

   

اما هر چقدر م که کثیف شده ام، هر چقدر که کثیف هستم، اما دل من هنوز همان است. هنوز هم از بد بودن بدم می آید، اما انگار نمی شود بد نبود… 

   

دلم میخواست به خدا بگویم. آخر خدایا چرا من را مجبور به بد بودن کردی؟! چگونه انتظار داری در دنیای که همه گرگ هستن گرگ نبود؟! اصلا خدایا تو تا کنون چند بار آدم بوده ای که بفهمی من چه کشیده ام؟! چقدر دلم می خواست سرم را بر شانه ی خدا می گذاشتم و آرام گریه می کردم… خدایا من هنوز دلم می خواهد کودک باشم. خدایا دلم برای کودکیم تنگ شده. چقدر از خودم بدم می آید. من خیلی کثیف شده ام… 

  

اولین قدم برای اینکه “خودم باشم” اینه که خودم بفهمم چقدر کثیفم… باید بفهمم چقدر تغییر کردم، چقدر کثیف شدم. اولین قدم برای تغییر اینه که از وضع موجود خسته بشی… من دیگه خودم نیستم… از اینی که هستم بدم میاد!

 

 

ادامه مطلب و یه داستان... فراموش نشه ها + نظر

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

یه شب خانم خونه اصلا” به خونه بر نمیگرده و تا صبح پیداش نمیشه! صبح بر میگرده خونه و به شوهرش میگه که دیشب مجبور شده خونهء یکی از دوستهای صمیمیش (مونث) بمونه. شوهر بر میداره به 10 تا از صمیمی ترین دوستهای زنش زنگ میزنه ولی هیچکدومشون حرف خانم خونه رو تایید نمیکنن!


یه شب آقای خونه تا صبح برنمیگرده خونه. صبح وقتی میاد به زنش میگه که دیشب مجبور شده خونهء یکی از دوستهای صمیمیش (مذکر) بمونه. خانم خونه بر میداره به 10 تا از صمیمی ترین دوستهای شوهرش زنگ میزنه. 10 تاشون تایید میکنن که آقا تمام شب رو خونهء اونا مونده!! 4 تای دیگه حتی میگن که آقا هنوزم خونهء اونا پیش اوناست.


نتیجهء اخلاقی: یادتون باشه که مردها دوستهای بهتری هستند...

نظرات 26 + ارسال نظر
بیت یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 http://shiscat.blogfa.com

سلام کاملا باهات موافقم انگار اصلا عشقی وجود نداره .

سلام.ممنون که سر زدی...

NOD32 یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 http://www.nod32ss.ir

با سلام برای دریافت جدیدترین یوزر پسورد و آپدیت آفلاین نود 32 به به روز ترین پایگاه آپدیت نود 32 مراجعه نمایید این سایت هر روز ، به روز میشود با بازدید روزانه میتوانید از مطالب جدید استفاده نمایید.با تشکر

ارسلان یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 13:14 http://11arsi.blogsky.com

سلام دوست خوبم
ارسلان بعد از ماجراهایی که براش خوشایند نبود برگشته
با یه آپ دیگه
منتظر حضورت هستم
فعلا

بلوغ یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 20:29 http://blugh.blogfa.com

اونایی که از خیانت بدشون میاد ، آپ جدید بلوغ رو حتما بخونن.
با عنوان " خدا !! تو دیگه کی هستی؟ "

مهسا دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 00:07 http://seven0rang.blogfa.com

سلام خوبین؟
مثل همیشه عالی بود....
ممنون

سلام.
ممنون که بازم مثل همیشه بهم سر زدی
موفق باشی...

اشکان دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 http://bighararboys.orq.ir

سلام داداشی

قلمتو دوست دارم
خیلی دوست دارم...
قلمت همیشه حقیقت رو مینویسه...

مرسی بابت آپ زیبات
شب خوش

سلام

ممنون
اما این متن نوشته ی من نبود... مث متن قبلی مهدی نوشته ی مهدی بود

موفق باشی

:::.. ARMAN " ARMIN..::: دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 17:38 http://www.bia2bl021.blogsky.com

ارمان " ارمین

سلام گوگوجی خوبی چه خبرا؟؟؟
خوش میگذره ناناز؟؟؟
ببین این بچه چی میگه ....

___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
_______آپم ____(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)

ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜஜ♥*•.ღ☆ஜஜ♥*•.ღ☆ஜ اپـــم بدو بیـــا مــنتظرتم

سلام

ممنون

چشم بهتون سر میزنم
ممنون که خبرم کردید....

یکتا سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 http://bi-hamzaboon.blogfa.com

سلام آریا. خوبی؟
داستانتو هنوز نخوندم، بخونم حتما نظرمو درموردش میگم.
چقد تاثیر گذار نوشتی!! نوشته ی خودته؟
اگه اینجور باشه که چه دل پر دردی داری.
آره واقعا قبول دارم... تو دوره ی ما عشق با شهوت اشتباه گرفته میشه. البته نمیشه همه رو به یه چوب روند.
راسی خیلی ممنون که خبرم کردی . . .

سلام یکتا.ممنون که اومدی
نه نوشته ی من نیست اما راست میگی نمیشه همه رو به یه چوب روند

بازم ممنون از حضورت...

یکتا سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 http://bi-hamzaboon.blogfa.com

[خنده] داستانت خیلی قشنگ بود ... اما یه زن خوب هیچوقت شبو بیرون خونه نمیمونه (بدون شوهرش) حتی اگه مجبور باشه!! این آقایونن که همیشه خونه و خانوم خونه رو میپیچونن!!

حرفت درست اما منظورت همه ی آقایون نبود که؟؟؟!!!!

سارا سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 17:03 http://dontcry.blogfa.com

خیلی حرفات قسنگه باید انشات خوب باشه

سارا ممنون که اومدی پیشم...

شیما سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:41 http://www.shimanarges.blogfa.com

salam
apet mesle hamishe ghashang bood
bebakhsh ke nemitoonam zood b zood behet sar bezanam
ta tabestoon na mitoonam ap konam na mitoonam zood b zood biam net
mersi khabaram kardi
bye bye

salam
mamnoon
oooooo man ke delam tang mishe...

babay

ارسلان چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:14 http://11arsi.blogsky.com

سلام دوست عزیز
آپم آپم آپم آپم آپم
با عکس های بازیگر
نوجوان آمریکایی
Jeremy James
بازیگر فیلم معروف
Kissner
جا نمونی ها
منتظرم
فعلا

سلام

بهت سر میزنم

داریوش چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 http://dariush20.blogfa.com

سلام دوست قدیمی
خسته نباشی
یه سر به وب جدیدم بزن
خوشحال میشم

سلام
ممنون
چشم حتما پیشت میام

داریوش چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 http://dariush20.blogfa.com

راستی بی زحمت آدرس وبمم درست کن

اونم چشم

یکتا چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 http://bi-hamzaboon.blogfa.com

سلام
سلامی به بلندی آسمان .
به زلالی و خلوص چشمه ساران
سلامی به لطافت گرمای بهاری
سلامی همچون بوی خوش آشنایی
سلامی بر خواسته از دل و نشسته بر دل
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
_________________00_00_________________
________________00___00________________
_______________00_____00_______________
______________00_______00______________
_____________00_________00_____________
00000000000000___________00_000000000000
__00______________0یه0______________00__
____00________0ستاره خوشگل0_______00___
______00_________0برای0_________00______
________00_____0تو دوست0_____00________
__________00_____0عزیزم0_____00__________
_________00_________________00_________
________00________0000________00_______
_______00_______00____00_______00______
______00_____00__________00_____00_____
_____00___00________________00___00____
____0000________________________0000___
___000____________________________000__

؛ .******
……O ؛ *
*.° ؛
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O.............o....o°o
.................O....°
........... .o° °O

سلام یکتا
ممنون دوست خوبم
حتما بهت سر میزنم
بازم ممنون

:::.. ARMAN " ARMIN..::: پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:13 http://www.bia2bl021.blogsky.com

ارمان " ارمین

سلام گوگوجی[نیشخند]
چه خبرا خوش میگذره ناناز[قلب]
خیلی گلی هااااااااااااااا[بوسه]
ببین این گوگولی مگولی چی میگه حرفش رو گوش کن فدات [لبخند]

___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
_______آپم ____(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)

ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜஜ♥*•.ღ☆ஜஜ♥*•.ღ☆ஜ اپـــم بدو بیـــا مــنتظرتم[گل][گل]
ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜஜ♥*•.ღ☆ஜஜ♥*•.ღ☆ஜ اپـــم بدو بیـــا مــنتظرتم[گل][گل]
ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜஜ♥*•.ღ☆ஜஜ♥*•.ღ☆ஜ اپـــم بدو بیـــا مــنتظرتم[گل][گل]
ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜஜ♥*•.ღ☆ஜஜ♥*•.ღ☆ஜ اپـــم بدو بیـــا مــنتظرتم[گل][گل]
ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜஜ♥*•.ღ☆ஜஜ♥*•.ღ☆ஜ اپـــم بدو بیـــا مــنتظرتم[گل][گل]

بای بووووووووووووووووووووس[گل]

dani جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:39 http://dani-handsomeboy.blogspot.com

وب جالبی داری به منم یه سری بزن خوشحال می شم موفق باشی

باشه...

داریوش شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:41 http://dariush20.blogfa.com

سلام
لطفا آدرس لینکمو درست کن با اسم عکسهای پسرانه لینکم کن

سلام
درستش کردم
شرمنده اگه فراموش کردم

جاوید صادقی یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 http://afghanjoke.blogfa.com

خیرو داماد احمدی نژاد اعدام شد.
www.afghanjoke.tk

یکتا یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 http://bi-hamzaboon.blogfa.com

سلام آریا خوبی؟
ممنون که سر زدی... [قلب]
بازم پیشم بیا...

سلام یکتا.مرسی
از تو هم ممنون که بازم بهم سر زدی
چشم...

یه بنده خدا مثل خودت یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:05

کاملا باهات موافقم که خیلی از آدم ها فرق شهوت و عشق رو نمی دونند.

آره راست میگی

هلیا یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:47

سلام هر چی تو وبلاگت نوشتی راست است دستت درد نکنه

سلام
ممنون که سر زدی

ساحل یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:13

حق باتوئه دیگه آدم نمیتونه به کسی اعتماد کنه دیگه هیچی ارای دوست داشتن نمونده

نه فقط باید یه خورده دقت کرد

داریوش دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 http://dariush20.blogfa.com

سلام پسر
با یه آپ دیگه در خدمتونم خوشحال میشم اگه بیای
ممنون

ARMAN " ARMIN دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:18 http://www.bi2bl021.blogsky.com

ارمان " ارمین

سلام دوست گوگوجی ما[نیشخند]

دنیای عجیبی شده برای ما بی ال ها

بیا حرف های ارمین رو گوش کن


°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی به اپ ما سر بزنی زودی بیا _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸…..
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*

خودمم یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:19

سلام
اکثر اوقات وقتی می خندم زودی( به خودم می آم) وعادی می شم.وقت هایی هم که واقعا دلم می خواد به اطرافیانم اخم کنم بهشون می خندم (و البته بلافاصله از خودم بدم می یاد.)و خیلی کارهای دیگه...
واقعا (به خودم اومدن ) یعنی غیر ازاونی باشم که دلم می گه.یعنی باید اونی باشم که جماعت می خواد.باید همرنگ اونا شم تا رسوا نشم. خودم بودن یعنی چیزی که دیگران می خوان.پس می خوام (خودم باشم)اشتباهه می خوام (دیگران باشم) درسته.

سلام
من که اصلا واسم مهم نیست بقیه راجع بهم چی فکر میکنن من میخوام اونی باشم که خودم دوست دارم و همیشه سعی میکنم اونی باشم که خودم میخوام نه بقیه. اما نه به این معنی که به کل بقیه رو فراموش کنم نه اما اول خواست خودم برام اولویته.
فکر کنم اگه تو هم اونی باشی که خودت میخوای موفق تری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد