ღ♥*•سرزمین آرزوها•.ღ*•

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده...

ღ♥*•سرزمین آرزوها•.ღ*•

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده...

یاد تو

چشم چشم دو ابرو نگاه من به هر سو


                                       پس چرانیستی پیشم نگاه خیس تو کو؟


گوش گوش دوتا گوش دو دست باز یه آغوش

  

                                      بیا بگیر قلبمو یادم تو را فراموش


چوب چوب یه گردن جایی نری تو بی من 

   

                                       دق میکنم می میرم اگه دور بشی از من


دست دست دو تا پا یاد تو مونده اینجا 

        

                                      یادت میاد که گفتی بی تو نمیرم هیچ جا



بچه ها  لطفا حرفای خوشکلتون رو واسه ما یادگاری بذارید. ممنون....


نظرات 38 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:01 http://eshghe-penhon.blogfa.com

سلام .دوست گلم..من ۱۷ سالمه و از دوسال پیش اصلا دوست ندارم بزرگ بشم.با خودم قرار گذاشتم تا لحظه ی مر گم بچه باشم..البته به موقعشم بزرگ باشمم.مرسی از شعر قشنگ و خوبی که گذاشتی ..حتما به من سر بزن ..من لینکت کردم ...
ببین میتونی به این دو وبلاگ من بیای ..ashke9.blogfa.com
eshghe-penhon.blogfa.com

سلام مهرداد جان.ممنونکه اومدی سر زدی ونظر دادی.خیلی خیلی خوشحالم که تو هم مثل من هستی و دوست نداری پاکی وصداقت بچگی رو با بزرگ بودن عوض کنی.
منهم لینکت کردم...بازم بیا

ارسلان سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:15 http://11arsi.blogfa.com

سلام اریا جون ممنون که اومدی
شعرت خیلی قشنگ بود
با اجازه تو سیستم کپی کردم
در مورد عکسم تو وبلاگ من واسه هر پستی عکسم میزارم ولی در ادامه مطلب حتما یادت رفته ببینی
موفق و پیروز باشی فعلا

سلام ارسلان جون.
خیلی ممنون
ببخشید اگه حواسم نبود...شرمنده
امیدوارم تو هم موفق باشی

ژوپیتر سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:59 http://sweetboys.blogsky.com

سلام
قشنگ بود

سلام
قشنگی از خودته

ارتین سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:53 http://alt-f4.blogfa.com

سلام ممنون که خبرم کردی عکس قشنگی بود بیبین این عکسی که گذاشتی
موهاش بوره یارنگ کرده چطوری هست مممم م

سلام آرتین جان
نه فکر نکنم رنگ کرده باشه بوره....
خوشحالم که سرزدی ونظر دادی

آگهی رایگان سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:56 http://www.niazmandi.com

http://www.niazmandi.com آگهی رایگان و تبلیغات رایگان در سایت نیازمندی ایران

شهرام سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:44 http://otaqak.blogfa.com

سلام اریاجون

وبت خیلی قشنگه ایول داره

سلام
مرسی
ممنون که به ما سر میزنید و نظر میدید

علی سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:25

سلام رفیق به وب قبلیت رفتم گفتی بیام اینجا می خواستم بگم وبت جدیدتم مثل قبلی قشنگه من که خوشم اومد شعرتم خیلی قشنگ بود چه خوب می شه اگه وب قبلیت رو هم مثل سابق اداره کنی آخه تو این مدت خیلی بهش عادت کرده بودم اما خب اگه نتونستی هم اشکالی نداره من دیگه ازین به بعد تو این وب جدیدت میام و نظر می دم.در مورد عقایدت هم می خواستم بگم درست می گی دنیای بچه ها دنیای یک رنگی و سادگیه ولی دنیای آدم بزرگا دنیای زرنگی و دغل بازیه. ایشالله که تو این وب هم مثل قبل موفق باشی.تا فردا بای

سلام علی آقا
خیلی خوشحالم که از این وب هم خوشت اومده.شرمنده از اینکه گاهی زود به زود نمیتونم بیام وجوابتون رو بدم اما مطمئن باشید که نظرای قشنگتون بی پاسخ نمیمونه.
از این هم خوشحالم که تو هم دنیای قشنگ بچه ها رو دوست داری و با عقایدم موافقی.وب قبلی رو هم شاید گهگاهی بهش سر بزنم و آپش کنم ولی هنوز کاملا مشخص نیست.
بای

مهرداد سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:27 http://eshghe-penhon.blogfa.com

سلام مجدد...مرسی که وقت گذاشتی جواب منو دادی ...فقط اگه میشه یه نظر بده که ایا وبم رو از این نوشته ها پر کنم خوبه یا بدد...
راستی عکسی که دیدی تو وب مال خودم..یکی از دوستان گفته بود که عکستو می خوام ببینم ..منم براش گذاشتم..فقط می خوام بدون ضایع که نیست...؟
وای چقدر حرف زدم اینم بگم میرم:اگه میشه بگو چند سالته برام خیلی مهمه..مرسی خدانگهدار دوست خوبم...

سلام
دیگه وظیفه ی ما همینه که جوابگوی شما باشیم....چشم نظر هم میدم
در مورد عکست هم باید بگم فکر نکنم ضایع باشه ولی من خودم دوست ندارم عکسم رو بذارم توی وب و همه ببینن...دیگه هر کسی یه عقیده ای داره!!!!!
۷آذر تولدمه و ۱۸ سال میشم ولی خیلی خوشحالم که هرکی منو میبینه بهم میگه تو ۱۴-۱۳ سال بیشتر نداری نمیدونم چرا!!!ولی خوبه........
ممنون که سر زدی...خدانگهدار ....

آرمان سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 21:50 http://torontoboys.blogspot.com

سلام
منم از تورونتو
ممنون که به من سر زدی
منم خوشحالم که دوستی هم فکر و عقیده پیدا کردم
خوشحال شدم
همیشه بهت سر می زنم
و نظر خودمو بهت ابلاغ می کنم
تو هم سر بزن
آزادی یادت نره
وبلاگت هم عالیه

سلام آرمان جان
بابا من تو رو میشناسم همین اسمتو بگو واسم کافیه
منم خیلی خیلی خوشحالم که یه داداشی خوب هم فکر وعقیده خودم پیدا کردم
ممنون که سر میزنی ونظر میدی
فقط باید بگم شرمنده اگه گهگاهی نمیتونم زود به زود بیام وجواب بدم ما مطمئن باش هر وقت بیا م بهت سر میزنم
امیدوارم که آزادی از یاد هیچ آدمی نره و هممون در راه تحقق اون یکدل بشیم
بازم ممنون...

مزاحم کوچولو چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 http://mozahemkocholo.blogfa.com

سلام،
آپ زیبایی بود عزیز
موضوع جالبی رو برای سر در وبلاگت انتخاب کردی ؛ ما نمی خواهیم بزرگ شویم ؛
خیلی خوشم اومد
برات آرزوی موفقیت می کنم

بای

سلام
ممنون که سر میزنی ونظر میدی
وب تو هم خیلی خیلی قشنگه...امیدوارم تو هم موفق باشی

ارتین چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:40 http://alt-f4.blogfa.com

اپمممممممممممممممم

اومدمممممممممممممم

مهرداد چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 21:18 http://eshghe-penhon.blogfa.com

سلام.اریا .پنجشنبه هفته بعد تولدمه بیا اپ جدید کردم...
خدانگهدار..عزیزم..

سلام مهرداد
چشم میام و سر میزنم ونظر میدم
خدا نگهدار دوست گلم....

کیانوش چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:41

سلااااااااااااااااااااام

هر کس بد ما به خلق گوید

ما صورت او نمی خراشیم

ما خوبی او به خلق گوییم

تا هر دو دروغ گفته باشیم


[گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل]
[گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل]
[گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل]
[گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل]
[گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل]
[گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل]
[گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل]
[گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل]
[گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل]
[گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل]
[گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل]
[گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل] [گل] اپــــــــــــــــم [گل]

سلاااااااااااااااام
ممنون از متن قشنگ و جالبت
بهت سر میزنم

علی پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:02

سلام رفیق اومدم نبودی می خواستم بگم تو وب قبلیت تو قسمت نگار مطلبی نوشتم که شاید برات جالب باشه حتما بخون تا فردا بای[گل]

سلام علی آقا
چشم میام وسر میزنم
بازم شرمنده اگه گاهی وقتا نمیتونم زود به زود سر بزن
بای

آرمان جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:31 http://torontoboys.blogspot.com

سلام بازم اومدم
امشب به سوگ ارزوهایم نشسته ام و در غم نبودنت اشک فراق می ریزم... امشب شمع حسرت ارزوهای بر باد رفته ام ذره ذره اب میشود... امشب برای مرگ ارزوهایم لباس سیاه پوشیده ام ... کاش امشب کسی برای عرض تسلیت به خانه دلم می امد... کاش امشب تو بودی و دلداری ام میدادی و دفتر کال ارزوهایم را ورق میزدی ... اما...اما افسوس که تو نیستی و زندگی بی تو قشنگ نیست....

ای کاش می شد بزرگ نمی شدیم ای کاش
دیگه از درد دلم نمی دونم چی بگم چون هر روز بزرگتر می شویم
دوستانم در تورونتو سلام می رسونند سلامی آشنا به دوستی آشنا

سلام داداشی ممنون از متن قشنگت
سلام من رو هم به همه دوستات برسون

ژوپی جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:12 http://www.sweetboys.blogtaz.com

بچه ها اساس کشی به بلاگتاز شما هم بیاید
sweetboys.blogtaz
جامون اینجا امنه
یادت نره بلینکی

چشم میایم
حالا تو واقعا ژوپی هستی یا ژوپیتر؟؟؟؟
چشم یادمون هم نمیره....

ژوپیتر جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:30

این نظر اخری مال من نیست و نمی دونم کار کیه
اون وب رو لینک نکن البته وب مال من هست ولی پیام رو من نذاشتم

هرکی هست میخواد سوء استفاده کنه هااااا
تا مطئن نشم از چیزی کاری نمی کنم

کیانوش جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 21:21

سلاااااااااااااااااام

خوبی؟

سلااااااااااااام
ممنون....بیستم بیست

پسر خیالاتی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 http://maidenboys.blogsky.com

بخوای نخوای بزرگ میشی

دنیا همینه بزرگ که شده حسرت بچگی ها تو میخوری


بزرگ میشی طوری زمین میخوری که دیگه نمیتونی بلند بشه و افسوس میخوری

همه یه روزی بزرگ میشیم اما من قصد حمایت از بچه ها ودنیای قشنگشون رو دارم همین.........

اصغر شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 13:53 http://boyish-off.blogfa.com

مگه قشنگ تر از حرفای خودت هم وجود داره؟
خیلی گلی

قشنگ تر از حرفای من حرفای تموم بچه هاست.بازم نظر لطف شماست
ممنون

ارتین شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:26 http://alt-f4.blogfa.com

سلام ممنون اوووووووووووو هنوز اپ نکردی ممم م

سلام
تا فردا آپ میشمممممممممممم
ممنون که سر زدی

شهرام شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:00 http://otaqak.blogfa.com

سلام آریا جان
نه عزیزم من همیشه به وبم سرمیزنم فقط آپ نمیکنم چون اکثر کارهام ازطریق وبم پیش میره

ببخشید میتونم بدونم بدونم چندسالتون هست؟
جواب رو لطفا نظرخصوصی بذارین


موفق باشی

بابای

سلام شهرام جان
آخه بالای وبت زده بودی تعطیل شد ما گفتیم نکنه........
چشم بهت سر میزنم وجواب میدم
ممنون
بای

ارسلان شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 21:56 http://11arsi.blogfa.com

سلام اریا جان
نمیدونم چی بگم
فقط از ته دل میدونم تا خود اقا امام زمان (عج) نیاد هیچی درست نمیشه
همین
ممنون که اومدی

سلام ارسلان جون
من هم با نظرت موافقم ولی بهتره کاری نکنیم و از کسی حمایت نکنیم که اون دنیا شرمنده امام زمان باشیم
همین
مرسی که سر زدی

ارسلان شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:58 http://11arsi.blogfa.com

سلام خوبی ؟
آپم
با موضوع (حرف دل و عکس سه بازیگر خارجی)
حتما بیایا
نظرم بدیا
بعدشم نگی نگفتیا
فعلا

سلام
مرسی
حتما میام ونظر هم میدم داداشی
بای

علی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:06

سلام رفیق.خوشحالم و ممنونم که از حرفای قبلم ناراحت نیستی.بازم می گم اگه حرفی زدم که ناراحت شدی منو ببخش.گفته بودی که چند سالمه.من متولد تیر ماه سال ۴۶ هستم.منتظر آپ بعدیت هستم پس تا اون موقع بای. موفق باشی[گل]

سلام علی آقا
نه بابا من از کسی به دل نمیگیرم مخصوصا از دوستام
ممنون که سر زدی

احسان دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:30

منم عاشق پسر هستم

ایول...

محمد سینا سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:28 http://mohamadarnold.blogfa.com

سلام دوست عزیز من عاشق بی باک خوشگلهای خودمم بیا ببین جونم دلم گرفته عزیز جون تو میگی چیکار کنم اگه تونستی یه سری هم به ما بزن بای بای

ارمین پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:16

بیا برگرد .... به خدا هنوز دوست دارم بیااین یکسال خیلی به من سخت گذشت. آرش جون سعید گفت که میتونم اینجوری باهات صحبت کنم ... من آرمین 23ساله الان هم ساکن اصفهان هستم..اگه دوست داری برام مسیج بفرست سعید گفت حتما به اینجا سر میزنی اگه جوابم رو ندی خیلی نامرد هستی... بازم سر میزنم اگه خواستی همین جا جواب منو به09137363604

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:38

BIIA BARGARD TA KHONE AZ ADAT SIR NASHODE
ARMIN KHILI AZ JARYHN PISH AOMADE MOTASEFAM
VA BE GHOL KHODET MIKHAMET MAN SAKN KASHAN HASTAM
PANJSHANBE VJO..PISHTAM F BAY GHADETO GHORBON

CHIE? GHAZIE CHIE? BE MAN HAM BEGID SHAYAD BETOONAM KOMAKETOON KONAM
AZ IN KE INJA RO TABDIL KARDID BE MAKANI BARAYE HARF ZADAN BA DOOSTATOON NA BANDE BESIAR SEPASGOZARAM.....

سارا پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 21:05

وایییییی!!
سلام اقا اریا
اینجا حتی تو نظر سنجی یه دخترم پیدا نمیشه!!!
ولی با کمال پر رویی میخوام یه تک دخترم به جمعتون اضافه شه!!!
راستی من اخر سر نفهمیدم تو متولد چه سالی هستی؟؟

سارا سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 20:37

ای بی معرفت جواب نمیدی؟
دیگه به این وبلاگ نمیام .
وبلاگ قبلیتم که تصمیم داری ادامه ندی پس برای همیشه بای!!

سلام سارا
من نطرت رو خوندم اما نمیدونم چی شد پاک شد واقعا معذرت میخوام
در ضمن اگه شما دوست داشته باشید وب قبلی رو ادامه بدم حتما ادامه میدم
بازم در رابطه با اون نظر که داده بودی معذرت میخوام...شرمنده
سارا دیگه از ما به دل نگیر....باشه؟

سارا پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 21:29

سلام
اگه اون یکی وبلاگتو ادامه بدی بهتره چون به قول خودت این وبلاگ پسرونه هست.بای.

سلام سارا
از ما به دل نگیری ها...سارا من خیلی ازت خوشم میاد...نظراتتو خیلی دوست دارم
من همه ی نظراتتو خوندم و جواب هم دادم اما نمیدونم چرا پاک شد
به هر حال ازم به دل نگیری ها...باشه؟
چشم سعی میکنم خودمو متقاعد کنم
بای

سارا پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 21:31

باشه

چیو باشه؟
بازم پیشم بیایا سارا....

سارا جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:53

از ما به دل نگیرو باشه!بای

باشه حالا تو هم ما رو مسخره کن سارا
آخه من تا حالا توی عمرم اینجوریا از کسی معذرت خواهی نکردم اونم جلوی همه

سارا یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:54

بابا به دل نگیر!من نمیخواستم تو رو مسخره کنم!اصلا این دفعه من معذرت میخوام!باشه؟ای بابا اصلا یادم رفت چی میخواستم بگم!!!!!!!آهان!میخواستم بگم توی اون یکی وبلاگت بیشتریا با رفتنت مخالف هستند پس یعنی بیشتریا میخوان وبلاگت رو ادامه بدی. پس ادامه بده باشه؟

نه سارا شوخی کردم.من از هیچکی به دل نمیگیرم مخصوصا از تو. اینکه دو نفر موافق باشن و یک نفر مخالف اینکه دلیل نمیشه.حالا بذار یه خورده دیگه بگذره. درضمن از وب جدیدم چی خوشت نمیاد؟با حرفام موافق نیستی؟

سارا جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:43

متاسفانه نه!بای

یعنی چی؟
از هرکجاش خوشت نمیاد بهم بگو
چی رو اضافه کنم؟؟؟؟؟
بای

سارا پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 21:27

راستش رو بخوای!فقط در مورد پسرا و بچگی پسرا حرف میزنی که خیلی خسته کننده هست!
شهادت امام حسین(ع)رو هم بهت تسلیت میگم.بای

m پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:36

این جا چه مسخرس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد