ღ♥*•سرزمین آرزوها•.ღ*•

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده...

ღ♥*•سرزمین آرزوها•.ღ*•

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده...

رابطه بین دو پسر

سلام 

مهمترین چیزی که ( به قول رئیس جمهور عزیزمون آقای موسوی )  بین دو پسر وجو داره عشقه و این مهمترین نکته بین دو پسر میتونه باشه.

من معتقدم و دارم میبینم که دوست داشتن واقعی بین دو نفر خیلی از مشکلات رو به سادگی خوردن لیوان آبی حل میکنه . با همین عشق کارهای بینظیری میشه کرد . عشق اعتماد و صداقت به ارمغان میآره . دروغ رو از لغتنامه دوستی پاک میکنه .

به قول یکی خیلی ها چشم ندارن رابطه های گرم و خوب رو ببینن . آره خیلی ها سعی میکنن که با شیوه های مختلف این عشق ها رو خراب کنن و از بین ببرن اما عشق واقعی میتونه اونا رو سرکوب کنه.

نمیدونم چرا اما متاسفانه با توجه به اینکه درد ما رو فقط جمع دوستامون میفهمن و میتونیم از اونها همفکری و کمک بگیریم به جای کمک پشت هم رو خالی میکنیم . (منظورم به اشخاص خاصی نیست و همه هم اینطور نیستن)

ولی خیلی جالبه

مقایسه کنید رابطه دو پسر رو با زن و شوهر :

۱- نه مادرشوهر داریم نه مادرزن و نه خواهر شوهر ( البته متاسفانه خواهر شوهر موجود است )

۲- مهریه  و شیربها که یکی از عاملهای مهم اختلافه نداریم

۳- جهیزیه ای در کار نیست و کسی از کسی بابت وسایل امضا نمیگیره ( تو ایران رسمه عروس از جهیزیه خودش لیستی تهیه میکنه و از داماد بیچاره امضا میگیره تا در مواقع خاص آفتابه لگنش رو جمع کنه و بره خونه باباجونش )

۴- تالار و آرایشگاه و فیلمبردار و .... به طور متوسط ۲۰ میلیون پول صرفه جویی میشه .

۵- ....

 

من خیلی وقت قبل به دخترا خیلی علاقه داشتم شاید یه دلیلش هم این بوده که من خواهر ندارم اما از همون بچه که بودم (فکر کنم ۷سالگی) پسرا رو هم دوست داشتم اما چند سالیه این علاقه واقعا شدید شده و دیگه حتی زیاد به دخترا توجهی نمیکنم.همیشه دوست داشتم یه پسری دوستم باشه که واقعا از ته دل دوسش داشته باشم و همیشه تا آخر زندگی کنارم بمونه که در طول این چند سال فقط به تعداد انگشتای یه دست تونستم پیداشون کنم اما هر کدومشون به یه دلیلی ازم دور شدن.....یکی شهرشو عوض کرد.....یکی خونشون رو عوض کرد و دور شدیم و خیلی چیزای دیگه . 

دوستای زیادی دارم اما اونی که از ته دل و واقعا بهش علاقه داشته باشم فقط  یکی واسم مونده که خیلی خیلی دوسش دارم و امیدوارم که دست نامرد روزگار اونو ازم جدا نکنه و گرنه........ . 

 

  

  

  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:10 http://eshghe-penhon.blogfa.com

سلام..ببین اگه میبینی تو این مطلب نظر گذاشتم به خاطر اینه که از این مطلب خوشم اومد...
در باره ی سوالت..فکر کنم حق با تو و به نظر من هیچ اشکال بزرگی نیست که مانع زندگی دو پسر زیر یه سقف باشه...البته این که خانواده ها عکس العمل تعجب واری نشان خواهند داد رو مطمئنم..
شما هم دوباره بیا اریا جون...
خدانگهدار..

سلام
ممنون از جوابت
من هم اشکالی نمیبینم دیگران نباید قضیه رو به روابط نامشروع مرتبط کنن
چشم بازم بهت سر میزنم
خدانگهدار

علوی سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:07

کدوم کارنامه رو نگاه کنم همون کارنامه ای که بیست سال توی ایران نبوده و یا پست اصلی نداشته بره به همون فرهنگ خودش برسه نقاشی کنه نه سیاست
ایران بوم نقاشی برای این کار نیست

ببین بهت گفتم حرف سیاسی نزن اینجا یه وب بچه گونه است ولی بازم داری ادامه میدی. چندتا از نظراتت رو پاک کردم چون نمیخوام کسی ادامش بده من مثل شماها نیستم که از هر حرفی بترسم و فله ای روزنامه ها رو تعطیل کنم.
بذار جواب چند تا از حرفات رو با چند تا سخن بگم نه از حرفای خودم و نه از حرفای دروغگو ترین رسانه دنیا یعنی تلوزیون ایران.
به قول دختر امام مطمئنا اگر امام امروز زنده بود هم رایش مهندس موسوی بود و هم از ایشان حمایت میکرد
در حکومتی که فقط حامیان دولت اجازه صحبت کردن دارن هیچ حرفی را باور نکن.دکتر علی شریعتی
شاید دیکتاتوری با سرنیزه میتوانست انقلاب روسیه را حفظ کند اما نکرد. انقلاب امام یک انقلاب فرهنگی بود نه گروهی و نظامی. سید حسن خمینی
امام خمینی خطاب به شورای نگهبان: میترسم از آن روزی که عده ای دور شما را بگیرند وجوانان و مردم علیه شما برای احقاق حقوقشان شعار دهند.
خوب صداوسیمای ایران شماها رو تربیت کرده مهندس موسوی در تمام این بیست سال عضو مجمع تشخیص مصلحت بوده و در تمام جلسات آن حضور داشته در ضمن رییس فرهنگستان هنر و استاد دانشگاه هم بوده اونوقت شما ادعا میکنید ایشان بیست سال در فرنگ بوده!!!!!!!!!!!!!!!
شاید هم از نظر شماها تهران فرنگ حساب بشه.
خواهشن دیگه ادامه نده.....

علوی چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:54

همونایی که عرضه گرداندن یه نانوایی رو نداشتن و مخالف موسوی بودن تو انتخابات تو ستادهای موسوی فعالیت می کردن

اصلا میدونی این سخن امام خطاب به چه کسانی بوده بچه؟؟؟؟؟؟
خود بزرگان اصولگرا هم خوب میدونن که طرف صحبت امام شخص آقایان مصباح یزدی و جنتی و... بوده
مطمئن باش این دفعه اگه نظر سیاسی ازت ببینم بدون خوندن اونو پاک میکنم
ادامه نده بچه....

رضا جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 15:22

خاک بر سر شما و اون رئیس جمهورتون(موسوی احمق)

نمیخوام جوابتو بدم چون میدونم تو هم از اونایی هستی که پول کردن تو جیبشون تا بیاید یقه ی یکی رو بگیرید.آره در ایران آزادی بیانه خیلی
احمق اون کوتوله ایه که فرق روزنامه اعتماد واعتماد ملی رو نمیدونه.احمق اون کوتوله ایه که میگه تسهیلات در اقتصاد مانند رگ در خونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! احمق اون کوتوله ایه که تورم ۱۰ درصد خاتمی عزیز رو رسوند به ۲۵ درصد.
بازم بگم؟بگم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد